ongevraagde sites die tevoorschijn komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pete928

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
hoi ik heb de laatste dagen behoorlijk last van sites die opeens tevoorschijn springen als ik op internet ben zonder uitzondering allemaal reclamesites die ik weer weg moet klikken .
nu zijn de problemen hiermee begonnen toen ik een paar dagen geleden een programma zocht op internet waarmee ik mijn register kon opschonen .
nadat ik wat had gedownload kreeg ik opeens ongevraagd een icoon op mijn bureablad van een of andere downloadsite blijkbaar heb ik hier iets fout gedaan want ik ben wel gaan kijken maar toen kreeg ik allelei rare dingen via die site moest je ook een sms sturen om de gedownloade programma,s te kunnen activeren ik vertrouwde het niet uiteindelijk heb ik alles verwijderd maar ik heb nu dus last van deze sites die elke keer weer terugkomen
in de balk onderin bij start verschijnen deze sites ook met elke keer dezelfde begintext cid ik heb norton en die is pas verlopen maar dat kan toch niet de oorzaak zijn lijkt me .
wie kan me helpen

hij heeft gescant en wel wat gevonden daarna verwijderd of in quarentaine geplaatst maar het probleem blijft

Hoi,
probeer zo veel mogelijk antispyware progrogramma's te downloaden, en te scannen! Wat jij hebt is niets anders dan spyware en malware!

Probeer: adaware, spybot search & destroy, windows defender en laat er een goede virusscanner over heen gaan!

Mvg,
Chico.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan