ongevraagde SPAM-vermelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Beste lezer van dit bericht,

Ik gebruik Outlook Express via provider KPN (Planet) waar ik 2 mailadressen heb. Ik gebruik AVG Internet 8.0 betaalde versie.

Als ik een mail verstuur komt deze bij de ontvanger binnen met de melding [SPAM].
Heel vervelend, deze mails worden meestal ongezien verwijderd; zeker bij bedrijven.
Als ik mijzelf een mail stuur gebeurt dit ook.

Hoe kan dit danwel hoe kan ik dit ongedaan maken .

Groeten,
Harry

Als het goed is kun je in de bron/headers vinden waarom hij als spam is aangemerkt, kijk dat even na in de mailtjes die je jezelf hebt verstuurd

Spamcatcher 5.1.0.

Als het goed is kun je in de bron/headers vinden waarom hij als spam is aangemerkt, kijk dat even na in de mailtjes die je jezelf hebt verstuurd

Hallo "Ellasar" in de bron staat vermeld:

X-ANTISPAM: YES; Spamcatcher 5.1.0. Score 100%

Ik zelf heb Spamcatcher naar mijn weten nooit geïnstalleerd; moet ergens met mee zijn gestuurd. Of wordt deze gebruikt door AVG?
Ik zat bij Planet; dit was eigenlijk al KPN, maar als ik nu Planet opstart wordt ik doorgestuurd naar KPN.

Wat moet ik n u verder doen om hiervan af te komen?

Groeten,
Harry

AVG bekeken

Hallo "Ellasar",

Net toch maar even gekeken in de onderdelen van AVG.

En wat blijkt zij gebruiken Spamcatcher 5.1.0. !

Wat kan ik nu het beste doen. Ik wil geen echte Spam ontvangen.
Bericht aan AVG? Kan ik het huidige Spamfilter blokkeren en tijdelijk ander filter installeren? Welke dan?

Ik lees wel.

Melding doorgegeven aan Support AVG.
Nog geen reactie van hen ontvangen.

Groeten,
Harry

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan