Ongevraagde website's op het scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Layka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Layka

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Goedemorgen,ik krijg sinds een week steeds maar weer reclame of andere website's in beeld hij opent gewoon zelf een website ik heb google chrome als browser, zelfs toen ik hier op de site aan het lezen was veranderder deze site in een andere website zelfs de terugknop naar de vorige pagina werkte niet pfff heel vervelend ook krijg ik steeds dezelfde banner in beeld vind dit heel erg storend en irritant.Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt en wat ik eraan kan doen ben niet zo goed met zulke dingen op te sporen en kan ook niet goed engels lezen mocht ik een programma moeten downloaden sorry hiervoor maar zou zo graag van die toestanden afkomen maar weet niet hoe.Heb avg virusscanner al laten scannen zo ook ccleaner maar niets gevonden wat nu?

Mvg. Layka

Download en installeer Mbam en sas, neem van beide de free version, beide eerst de definities bij werken en dan afzonderlijk van elkaar je systeem grondig laten doorlichten.

De meest voorkomende oorzaken voor dit probleem is het bezoeken van malafide websites en klakkeloos dingen installeren zonder het setup proces grondig te doorlichten.
Malware wordt op deze manier vaak meegeinstalleerd.

Adwcleaner werkt prima verwijderd alle ongewenste spyware en ongewenste startpagina's.

Dank jullie wel ik ga ermee aan de slag en hoop dat ik het kan oplossen ik laat het jullie weten of het is gelukt alvast bedankt

Ik heb beide programma's gedownload en laten scannen,van sas heb ik de gevonden spyware verwijderd maar van mbam heb ik dat nog niet verwijderd want er staan dingen op waarbij ik twijfel dus heb die nog niet verwijderd het waren er heel veel dat wel ik heb het logbestand opgeslagen maar kan het niet hierin zetten geloof ik? zodat men voor mij kan kijken of alles verwijderd mag worden ben altijd bang dat er straks iets niet meer goed werkt sorry ben maar een leek van bijna 60 jaar hoop dat jullie hier begrip voor hebben wat ik ook zo vreemd vind is dat sommige woorden in het groen staan zo ook hier op de site ook onderstreept en zodra ik in de buurt kom van dat woord dan opent zich een kleine banner zo raar allemaal in al die jaren heb ik dit nog niet gehad.

Beste DMR8 ik heb even bij de extensies gekeken maar de handleiding die jij heb neergezet zo gaat dat niet bij mij ik kom alleen bij me extenties via instellingen het woord tools staat bij mij nergens.Verder staat er niks bijzonders daar alleen maar google documenten en rechten deze 2 staan ingeschakeld verder niks oh ja en er staat ook nog meer extenties ophalen maar dat hoeft van mij niet maar bedankt heb hier dus ook even naar gekeken. Groetjes Layka

Goedendag allen, ik heb gisteren de 2 programma's laten scannen heb ook alles bij extensies uitgezet stonden er maar 2 aan en het lijkt erop dat ik ervan af ben laten we het hopen iedereen bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan