ongewenst bezoek weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bandolero

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Beste AJ ik heb hier al wat info gehad over spyware verjagers enz...maar als ik dat download komt m,n pc dan niet proppie vol??de laatste week loopt ie weer lekker langzaam. Zo zit ik ook met dat malle msn vignet op m,n buroblad,Ik wil ze niet meer want ben er moe van...als ik denk dat ik er ben vragen ze weer een wachtwoord,ik heb er nu al 20!! die hele zooi wil ik van de pc af hebben...weg er mee!!zo bieden zich ook onbekend spy en virus jagers zich aan,maar ik durf niks meer binnen te halen.
Wat is nou de goede ENE oplossing???

Hey Bandolero, er zijn hier veel meer helpers op de site.
Ben erg vereerd dat je om mij vraagt en je hebt mazzel dat ik deze ene lees :D

Maar goed, wat betreft je vraag:
er zijn meer dan uitstekende ervaringen met Ewido http://www.ewido.net/en/download/
Downloaden, installeren, direct updaten en laten scannen.
Alles wat deze vindt, eraf laten halen.
Ik begreep dat je Ad-aware SE en Spybot Search & Destroy al had? Ook die updaten en laten scannen. Wel even goed kijken wat je er af laat halen door deze twee.
Wanneer je dan nog steeds problemen ondervindt, is het misschien verstandig om je even aan te melden bij www.nucia.nl
Dat zijn de ware kampioenen in het spyware en virusvrij maken van je PC.

nucia gemaild

Hoi Ik heb een mail gestuurd naar Nucia ,maar nogmaals,hoe kan je weten welke betrouwbare aanbieder je spy en virus tegen houd ,tegen houd??er is er nu weer 1 die aan geeft dat ik rotzooi heb,maar van de anti spyware aanbieder heb ik nog nooit gehoord.
Komt je pc niet propvol of moet ik 1 goeie downloaden en welke???

bandolero zei:
Hoi Ik heb een mail gestuurd naar Nucia ,maar nogmaals,hoe kan je weten welke betrouwbare aanbieder je spy en virus tegen houd ,tegen houd??er is er nu weer 1 die aan geeft dat ik rotzooi heb,maar van de anti spyware aanbieder heb ik nog nooit gehoord.
Op deze site, ook Nucia, is alles te vinden wat betreft je vraag: Hoe voorkom je spyware-infecties en browserhijacking? Afkomstig van het forum waar je nu waarschijnlijk een Hijack This Log hebt geplaatst zoals je is geadviseerd.

bandolero zei:
Door niets te veranderen wanneer je een goed pakket van anti-spyware progjes hebt. Al die zooi die je aangeboden wordt dus gewoon negeren. Kun je eens aangeven wat je allemaal hebt aan anti-spyware software? Kunnen wij aangeven wat je nodig hebt en wat niet, en wat je evt. erbij moet nemen. Dat je systeem wat langzamer wordt kan hooguit komen door een enkel realtime progje, al moet dat op een wat moderner systeem niet uitmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan