ongewenst poging tot installatie van een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Ik heb het programma dat bij mijn HP printer behoort geïnstalleerd. Dat werkt prima op uitzondering van één deelprogramma, nl. Photogallery. Windows installer poogt tevergeefs en quasi onophoudelijk dit te installeren, ook wanneer ik er niet om vraag. Dit is zeer irritant en ik zou graag weten hoe ik dat kan voorkomen. Ik heb reeds met Everything alle bestanden opgezocht die beginnen met "photogallery" en verwijderd, maar het is blijkbaar niet voldoende.

Dit gebeurt meer met dat programma oplossing is bij mij:

optie 1.ga naar uitvoeren typ msconfig ga naar startup tab en zoek photogallery haal het vinkje weg als het daar staat
optie 2. ga naar menu start programma's opstarten zoek photogallery verwijder het uit opstarten.
optie 3. doe de cd in pc en delete alles en dan herinstalleren installeer niet photogallery je kunt kiezen uit wat je installeerd als je zo'n programma als photogallery nodig hebt gebruik dan: Irfanview gratis programma

Het probleem is juist dat het programma nog niet geînstalleerd is. Windows installer poogt te pas en te onpas het te installeren, ook al vraag ik er niet naar.

ow dan weet ik het ook niet er moet dan een install file op de pc zitten die automatisch opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan