Ik heb een database gemaakt die automatisch ordernummer genereerd, ook gegevens mbt de orders kunnen worden ingevoerd. Er is ook een mogelijkheid later gegevens te wijzigen mbt de orders. De Query moet na wijzigingen opnieuw worden uitgevoerd alvorens het orderblad wordt geprint. Ik heb dit met de macro Orderblad binnenland printen na zoeken gedaan. Ik doe eerst Query opnieuw uitvoeren en dan de selectie maken in de gewenste query. Ik krijg alleen 1 extra venstere Parameter waarde opgeven Ik hoef hier niets in te vullen want in het volgende scherm wordt naar het ordernummer gevraagd. Hoe krijg ik het scherm met Parameter waarde opgeven weg?
Zie database als bijlage. ZF001 - zoekform ordernummer binnenland openen en bijv. ordernr. 200880001 invullen. waneer je nu in het vak opmerkingen een wijziging doorvoert en dan op printen drukt kom je het extra scherm tegen.
Zie database als bijlage. ZF001 - zoekform ordernummer binnenland openen en bijv. ordernr. 200880001 invullen. waneer je nu in het vak opmerkingen een wijziging doorvoert en dan op printen drukt kom je het extra scherm tegen.