ongewenste é- mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedemiddag , ik krijg te pas en te onpas é-mails binnen om enquetes in te vullen.
Ik werk met incredimail 2.0.
De site waarvan sprake werd al aan geschreven,ze gingen het in orde brengen,niet dus.
Ik kan mij uitschrijven, heb ik al diverse keren gedaan,niks helpt.
Blokkeren helpt,maar toch gaat het verder.
Weerkaatsen naar afzender gaat ook,maar als ik reageer weten zij het natuurlijk ook.
Het é-mail adres van betreffende heb ik hier,wat kan ik nog verder ondernemen.

Wat voor email heb je? je kunt namelijk berichten filteren, bijvoorbeeld bij Gmail

klik eens met rechts op een van die berichten, misschien staat er een filteroptie bij.

Dan zal ik moeten wachten tot ze er een terug sturen,berichten zijn allen gewist ongeveer een uur geleden.

Met rechts aangeklikt van de site,helpmij.

2eztg76.jpg

:D Blokkeren en ook na terug kasten bij InrediMail kan wel, maar als je dat nog niet kan dan ken je Incredimail niet zo goed en die moet je wel beetje beter kennen en leren,
je moet eerst afzender blokkeren en dan apart naar afzender terug kasten ...

Mocht dat je dat toch niet lukken vermoed ik dat enquêtes een bepaalde ook internet url-site adres hebben of afkomstig zijn ( toch ?? ) ...en die betreffende Url adressen kan je nog steeds bij Google Badware-melding's punt met korte uitleg vermelden ..

KLIK -->> https://www.google.com/safebrowsing/report_badware/ deze jouw probleem daar word zeer zeker uitgezocht of aandacht zal krijgen ..

Laatst bewerkt:
Dat van blokkeren heb ik toegepast,helpt niet,zal de tweede oplossing worden.
Bedankt voor uw tijd,jan..

:D Yep dat zei ik ook, eerst blokkeren, en daarna kan je nog eens ( na blokkeren ! ) naar afzender terug kasten, zo zal voor betreffende afzender blijken dat jouw adres niet bestaat ..

Later zullen ze wel nog pogingen dat afzender weer mail naar je toe stuurt gebeuren , ( om te zien of dat wel zo is ) maar je moet ieder keer en blokkeren en ook terug kasten, gegarandeerd eens zullen ze mails acuut stoppen en afzender zal je niet meer kunnen vervelen ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan