Ongewenste bestandsnaamletteromzetting

• Onderwerp starter Onderwerp starter TomJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TomJ

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2006
Dag

Ik gebruik DW om een intranet site te updaten die op een Unix machine draait. Dat betekent dus hoofdlettergevoelige bestandsnamen.
Ik werk nu dat iedere keer wanneer ik een hyperlink maak, DW van de HOOFDletters in de bestandsnamen kleine letters maakt (en ook van de target framenaam die ik opgeef). En daardoor gaat de site naar de gallemiese...

Is er ergens een setting in DW waarmee ik die letterconversie kan uitschakelen? Ik vind 't niet erg prettig werken ...:mad:

Bij mij gebeurt dat niet. De hoofdletters blijven gewoon staan.

Da's een fijn behulpzaam antwoord!
Als het bij mij niet gebeurde, zou ik er toch geen vraag over stellen?

Ik vind hier:
Select the Use Case-sensitive Link Checking option if you want to make sure the case of the links match the case of the file names when Dreamweaver checks links.
This option is useful on UNIX systems where filenames are case-sensitive.
Eigenlijk is het 't beste om alleen filenamen te gebruiken die uit kleine letters, cijfers en underscores bestaan. :)

Vr.Gr. Egel.

Egel zei:

Eigenlijk is het 't beste om alleen filenamen te gebruiken die uit kleine letters, cijfers en underscores bestaan. :)

Als dat zou kunnen ....

Ik denk dat je de juiste oplossing wel gevonden hebt, alleen werk ik met een oude DW MX versie en toen hadden ze die optie nog niet uitgevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan