In een bepaald formulier moet een bepaalde waarde worden ingevuld via een keuzelijst. Deze keuzelijst toont via een query de mogelijke waarden. De query toont behalve de in te vullen waarden (toevallig moet een Id ingevuld worden) enkele kolommen met bij het Id behorende informatie om te kunnen kiezen, het betreft hier in beide gevallen cijfers, een partijnummer en een herkomstnummer, uiteraard beide gehele getallen zonder decimalen.
In de query staan de waarden keurig als gehele getallen zonder decimalen, in de keuze lijst echter worden deze getoond met 2 cijfers achter de komma, uiteraard nullen. dit komt de overzichtelijkheid uiteraard niet ten goede en ik wil deze dan ook weg hebben.
Hoe krijg ik ze hier weg? Het id is gelukkig al wel zonder cijfers achter de komma.
In de query staan de waarden keurig als gehele getallen zonder decimalen, in de keuze lijst echter worden deze getoond met 2 cijfers achter de komma, uiteraard nullen. dit komt de overzichtelijkheid uiteraard niet ten goede en ik wil deze dan ook weg hebben.
Hoe krijg ik ze hier weg? Het id is gelukkig al wel zonder cijfers achter de komma.