Ongewenste clients...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Besten,

Lees hier af en toe een berichtje van één of andere onverlaat die zich, terecht of onterecht, dat laat ik in het midden, aansluit op niet beveiligde draadloze netwerken van buren...
Nu is mijn vraag of er een programma bestaat dat een signaal geeft telkens er een eventuele nieuwe client, inbreker, zich aansluit op mijn AP ? Woon zelf namelijk in een stad en ga af en toe eens kijken op AP client status-pagina om te zien of er geen extra bezoekers zouden zijn :p
Ben zelf nogal goed beveiligd dus dat mag geen probleem vormen maar toch :confused:

Tx,
Mieketie

Hey Fuzzybear,
Big tx voor de info :thumb: . Ik heb met veel interresse dit artikel doorgenomen. Ik ben eigenlijk wel heel goed beveiligd met wpa en MAC-adressen en dergelijks meer. Maar ik heb helaas het antwoord op mijn vraag niet teruggevonden :(

Toch bedankt voor je hulp.

Mieketie.

Hey Fuzzybear,
Big tx voor de info :thumb: . Ik heb met veel interresse dit artikel doorgenomen. Ik ben eigenlijk wel heel goed beveiligd met wpa en MAC-adressen en dergelijks meer. Maar ik heb helaas het antwoord op mijn vraag niet teruggevonden :(

Toch bedankt voor je hulp.

Mieketie.
Fuzzybear?? :D... als dat zo is is het praktisch onmogelijk om op jouw netwerk te komen. :thumb:

Look@lan een heel leuk programma om te kijken wie er op je netwerk zit.

Hey Puppie,
Heb het programmaatje idd eens geïnstalleerd en getest en het werkt prima, maar het is te uitgebreid voor wat ik nodig heb. Het doet idd een automatische scheduled test op verschillende niveaus met geluid en dergelijke.
In ieder geval iedereen enorm bedankt om even met me mee te willen denken. :thumb:

Mieketie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan