Ongewenste e-mail van hotmail ophalen in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkenWil

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo Forumleden,

Ik heb in Outlook 2007 mijn hotmail account toegevoegd dmv pop3.

Echter de ongewenste mail wordt niet opgehaald.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de ongwenste e-mail van mijn hotmail account kan ophalen.

Met vriendelijke groet,

Henk

Tijs,

Als ik de Outlook connector gebruik om mijn hotmail binnen te halen, gebeurt er het volgende:
Als ik de map verwijderde items leeg maak, en ik de haal de volgende dag mijn mail
weer binnen krijg ik in de map verwijderde items allemaal "lege" mailtjes binnen.
Alleen een envelopje met verder geen afzender of inhoud.

Als ik in log op mijn hotmail account staan alle verwijderde mailtjes er nog.
Kan ik als ik de mailtjes verwijder in Outlook 2007 deze ook automatisch laten verwijderen
van de hotmail server?

Alvast bedankt,

Met vreindelijke groet,
Henk

Zover ik weet (ik gebruik de Outlook2003 variant) is het niet mogelijk om de Outlook connector zo in te stellen dat de mail maar op 1 plek staat en niet op 2. Misschien zou dat ook het doel voorbij schieten: Per slot is Hotmail van origine een web-georienteerde maildienst.
Met de POP3 mogelijkheid laat ik ook alle mails op de Hotmail server staan, zodat ik ze ook via de Hotmail website kan benaderen.

Dat verhaal over Verwijderde items kan ik geen uitspraak over doen (ik heb de software niet gemaakt, zeg maar). Misschien kun je Google daarover raadplegen.

Als je vraag/vragen hiermee beantwoord zijn, graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan