Ongewenste email

Status
Niet open voor verdere reacties.

finley

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Ik wil de map Ongewenste e-mail instellen dat hij automatisch leegt wanneer Outlook wordt afgesloten zoals bij ' verwijderde items'. Ik heb het geprobeerd met de Wizard Regels en waarschuwingen maar kan daar niet bruikbaars vinden. Ideeën?

Ik denk niet dat het helemaal aan je eisen voldoet maar ik kwam onderstaand hier tegen.
- Klik op Indelen in het menu Extra.
- Klik op Ongewenste e-mail.
- Pas het eerste item met een opsommingsteken aan door de vervolgkeuzelijsten te gebruiken, zodat de volgende tekst wordt weergegeven: Ongewenste berichten automatisch naar Verwijderde items verplaatsen. Klik vervolgens op Inschakelen.
- Klik bij Voor meer opties op klik hier.
- Klik op Lijst van personen die ongewenste e-mail verzenden bewerken.
- Klik op Toevoegen.
- Typ de e-mailalias van de afzender die moet worden toegevoegd.
- Klik op OK.
- Klik nogmaals op OK.
- Klik in het menu Extra op Indelen om terug te keren naar het Postvak IN.
Het gaat hier over een enkele persoon, dus ik vraag me af of het ook voor alle berichten wordt toegepast

Edit: Ik kon nu even bij mij kijken: In Outlook 2007 is er de mogelijkheid om de Ongewenste mail meteen te verwijderen.

Dit doe je door naar Extra > Opties > Tabblad "Voorkeuren" > Ongewenste e-mail te gaan en daar een vinkje te zetten.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dank voor je antwoord. Inderdaad werkt jouw idee op 1 email en niet op de map 'ongewenste email'. Gr. Finley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan