Ongewenste folder na import uit oude Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdltrdlt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Ik heb mijn Contactpersonen en Postvak In uit mijn Nederlandstalige Outlook 2000 op mijn oude computer geëxporteerd als contactpersonen.pst en postvakin.pst naar een USB-key. Vervolgens deze pst's geïmporteerd in mijn Engelstalige Outlook XP/2002, naar Contacts en Inbox.
Dat is prima gegaan (alle contactpersonen in Contacts en e-mails in Inbox), maar nu heb ik behalve mijn hoofdfolder Outlook Today (Personal Folders) ook nog een hoofdfolder Persoonlijke Mappen die verwijst naar I:\contactpersonen.pst, de pst voor de geëxporteerde contactpersonen op drive I:, de USB-key.
Die folder PersoonlijkeMappen kan ik in Outlook niet verwijderen.
Is er een manier om die Persoonlijke Mappen weg te krijgen? Het levert geen enkel probleem op, maar ik wil die map gewoon weg.

Van outlook ken ik niet veel maar probeer die persoonlijke mappen te verwijderen onder I:.

succes

Wanneer de USB-key niet in de PC zit, geeft klikken op die Persoonlijke Mappen de melding "Unable to display the folder. Microsoft Outlook could not access the specified folder location. The file I:\contactpersonen.pst could not be found." De PST op I: deleten of hernoemen heeft het zelfde effect. Bovendien zit die USB Key nou eenmaal niet altijd in de PC.
Of de PST nou wel of niet wordt gevonden, de map Persoonlijke Mappen (en nog een subfolder Verwijderde Items) is niet te verwijderen.

Hoikes

ik denk dat beide folders, die in De Nederlandsttalige versie eigen zijn aan het Outlookprogramma, en aldaar ook niet kunnen verwijderd worden, hetzelfde lot is beschoren.
Kan je ze misschien herbenoemen en dan eens opnieuw proberen te verwijderen?

Veel suc6!

nIh1IlO

Ik ben eruit. Het Contextmenu voor Persoonlijke Mappen had een optie "Close" ...
Zo simpel kan het zijn. Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan