ongewenste kopie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Hoi,

In word 2007 heb ik een aantal files gedelete. Toen ik vandaag word opende stonden er kopien van de verwijdere files in word. Wanneer ik die delete komen er automatisch weer nieuwe kopien in word. Hoe komt dat?? Hoe krijg ik dat weg??

grts.

hv
 
1.) ga naar opties in het "extra" menu
2.) daar zoek je naar Altijd backup kopie maken , en dat vink je uit :)

Groeten mastermindzh
 
Hartelijk dnk voor je reactie, maar waar vind ik dat. Ik zien in word 2007 nergens extra en opties
 
Laatst bewerkt:
het instaleren duurt wat langer :P (blue screen of death gehad net)

druk op alt > extra > opties
 
Heb opties gevonden, maar zie geen vinkjes bij altijd backup maken
word opties.png
 
In elk geval bedankt. Ga verder prutsen.

grts.,

h.v.
 
Voor het geval anderen ook dit probleem tegen komen, komt hier de oplossing van mijn probleem.
De vele kopien die verschenen na het deleten van word documenten werden veroorzaakt door vasthouden van de ctrl- toets. Door de documenten en de kopien te verwijderen mmet de shift-toets ingedrukt i.p.v. de ctrl-toets wordt alles dus normaal gedelete.

grts.,

hv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan