Ongewenste kopieen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolus

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
Lieve redders, Ik ruim af en toe wat rommel op die in vind onder de diverse hoofdstukken. Zo vind ik bv onder "documentens en open office"een eindeloze rij getallen voorafgegaan door f , b v. f1224 f3446 enz.Soms staat er een exe tussen die niet te verwijderen is. Wanneer ik getallen aantik en wil
verwijderen zit er een duiveltje dat daarvan meent een kopie te moeten maken en ononderbroken. Ik kan zo vlug niet verwijderen of er staat weer een rij van kopie van kopie van kopie van en dat tot soms kopie (8) van enz. Stom vervelend.
Hoe ontstaat dat en meer nog, hoe kom je daar van af ? Bedankt vast voor een antwoord.

Open Office?
Misschien worden deze bestanden gebruikt door dit pakket voor backup doeleinden?
Als ik jou was zou ik gewoon Ccleaner gebruiken voor het onderhoud van windows.
Dan weet je zeker dat je nooit de verkeerde bestanden weggooit.

Beste Frisian, Dank voor de moeite om te reageren. Ik heb je raad opgevolgd maar Ccleaner redde het niet. Overigens heb ik al meer gemerkt, dat er kopieen van kopieen etc gemaakt worden (ook zonder Open Office) en ik vraag me af, welke wonderlijke windows-instructie daartoe aanleiding geeft. Ik heb in ieder geval nooit in die richting iets ondernomen. In dit geval heb ik heel voorzichtig al die kopieen verwijderd. (Voorzichtig want in een wip staat er anders weer een rij kopieen.) Enfin, je begrijpt het wel. Stomvervelend, vooral als het om zulke grote aantallen gaat. Nogmaals dank ! Carolus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan