ongewenste links in steeds meer zaken die via internet binnenkomen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik kreeg steeds meer berichten via mijn e-mail waarin woorden zitten die onderstreept zijn. het blijken dan links te zijn naar zaken waar ik niet op zit te wachten. die woorden lijken willekeurig gekozen, vaak zijn het woorden als 'niet'. soms ook woorden die wel een interessante hyperlink lijken te bevatten
wat is hier aan de hand? komt het meer voor? maar belangrijker: hoe kom ik er van af.
graag jullie suggesties!
Groet

het gaat vooral om 'advertenties' voor I-Pad en I-phone

Laatst bewerkt:
Dat heet spam en er is weinig anders aan te doen dan een deugdelijk filter te installeren.

hier, in je reactie, is het woord 'installeren' ook weer zo'n onderstreept woord. als ik erop ga staan, kan ik vraag beantwoorden en I-pad winnen.
ik heb volgens mij goed filter van avast!

Je had het over email, en nu over je browser. Dat maakt nogal een verschil. Als er woorden op deze (en andere) pagina's opeens links bevatten dan is je pc ergens mee besmet. Scan eens mt MalwareBytes Anti-Malware. Je eigen scanner houd blijkbaar niet alles tegen.

gedaan, maar het probleem blijft helaas! ook in jouw bericht boven is de link er nog steeds.
en nu?

Kijk eens bij je browser add-ons. Waarschijnlijk zit het probleem daar dan verstopt.

ik ga eens kijken al heb ik geen idee waar. in jouw bericht is overigens het woord 'kijk' onderstreept. als ik erop ga staan krijg ik weer verwijzing naar I-pad die ik kan winnen.

Welke browser gebruik je. Liefst even de naam en versie vermelden.

Google Chrome
Versie 22.0.1229.94 m

waar vind ik de add ons in GC?

Laatst bewerkt:
het is nog steeds mis. alles gedaan wat gezegd was maar ik blijf last houden van ongewenste hyperlinks!

Rechts naast de URL balk (onder het kruisje) zie je 3 liggende streepjes. Klik er op en kies voor 'instellingen'. Daarna voor 'extensions' aan de linkerkant kiezen.

Dan zie je een overzicht van extensies die zijn geïnstalleerd. Waarschijnlijk veroorzaakt een van deze de rare links. Je kunt ze even allemaal uitzetten en 1 voor 1 weer aanzetten. Net zo lang tot je de boosdoener vind.

ok, ga ik doen!
kan hert nog iets anders zijn?

wat heb ik fout gedaan door dit mogelijk te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan