Ongewenste meldingen van Windows over update software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sippie

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Mensen,

Afgelopen jaar ergens heb ik ZoneAlarm geinstalleerd maar ook weer verwijderd. Alleen Windows blijft mij meldingen geven, 5 keer per dag zeker wel, via pop-ups, dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Ik krijg de melding er niet uit.

ZhAvdni.jpg

Alvast bedankt voor tips/advies.

Hoi Mana, dank je voor je hulp. Ik kan alleen de functie Mapopties niet meer vinden in het Configuratiescherm, Windows heeft alles compacter gemaakt en gaat er van uit dat je weet waar het onder is gebracht. Niet dus. Weet jij waar die functie nu zit?

Inmiddels Mapopties gevonden. Maar nu bij het doorzoeken van het register blijft de zoekfunctie hangen. Hij blijft op 'zoeken' staan en doet niks meer. Dus ik kan het register nu niet doorzoeken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze doet het niet. Ik heb (volgens mij) Windows 10.

Het is echt bizar dit. Ik ben hier al uren mee bezig. Ook al op het ZoneAlarm-forum geweest, maar daar zeiden ze dat het een Windows-probleem is. Ik krijg die melding er niet uit, ook niet met programmaatjes die ze daar adviseerden. Dit is troep van de bovenste plank volgens mij.

Ja heb je al geprobeerd om hem eerst weer te installeren en dan de actie van mrmusic uitvoeren.

Ja, die tip is me op het ZA-forum al gegeven. Werkt niet.

Het probleem is dat ik mijn register niet kan doorzoeken. Deze loopt vast. Hoe kan dat?

Ik heb via Verkenner (of zoiets) de volgende bestanden gevonden en verwijderd. Hopelijk helpt dit.
Het doorzoeken van het register lukte dit keer wel, maar ik vond niets.

pM5nMOM.jpg

Hoi Mana, ik was niet op mijn PC, nu pas weer. Dus of tot zo, of het is opgelost maar dan kom ik hier nog even een rondedansje maken.

Nou, ik heb gelukkig geen last meer. Na zowel de bestanden eruit gekieperd te hebben die ik hierboven postte, en ook nog een Clean.exe bestand van ZoneAlarm te hebben gebruikt, is het probleem opgelost. Bedankt voor de tips en de adviezen!

Als je denkt dat het opgelost is kun je dat in je beginpost aangeven door rechtsboven in het bericht op de link te klikken. :thumb:

Nou, ik heb gelukkig geen last meer. Na zowel de bestanden eruit gekieperd te hebben die ik hierboven postte, en ook nog een Clean.exe bestand van ZoneAlarm te hebben gebruikt, is het probleem opgelost. Bedankt voor de tips en de adviezen!

Je had beloofd nog een rondedansje te maken. Zie bericht bij #9. :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan