ongewenste opties bij nieuw

• Onderwerp starter Onderwerp starter Diana
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Diana

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Hallo,

Als ik in bv. mijn doc. een nieuwe map wil maken mbv. het snelmenu (r muis>nieuw) staan daar naast de gebruikelijke opties ook een hele rits van het progr. "Print It" wat ik onlangs van de pc verwijderd heb. (zie afbeelding)

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen. Het programma zelf heb ik op de juiste manier verwijderd alleen dit is blijven staan.

bvd.
Diana

Bijlagen

• nieuw.jpg
    nieuw.jpg
    38,6 KB · Weergaven: 29
hoi Diana
ik weet niet of je een register cleaner hebt want daarmee zou je die resten van dat print it uit het register kunnen halen en zou het weg moeten zijn.

Hoi Maikel,

Bedankt voor je reactie, ik ken dat soort programma's. Dat is inderdaad een optie maar, zolang het zonder kan probeer ik dat liever eerst. Ik ben nl. bang dat ik dan ook dingen verwijder die ik liever wil houden.

Diana

ja heb je gelijk in,maar als je alleen maar de print it dingen doet kan er eigenlijk niets mis.
ik zoek verder naar een andere oplossing.

hoi Diana
heb je al eens geprobeerd met de zoekfunctie om te zoeken naar Print It! en dit dan verwijderen?

Laatst bewerkt:
Ja, alleen geen resultaten helaas.
denk dat ik toch aan een cleaner moet.

Diana

ik denk het ook,het zijn gewoon resten van dat progje die zijn blijven staan.:confused:

Je kunt deze lijst ook wijzigen met tweakui (Microsoft) onder "Computer" en dan "templates".

Han

Hoi Maikel,

Het is gelukt met Regsupreme. En volgens mij doet verder alles het nog :)
Bedankt voor het meedenken.

groet,
Diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan