Ongewenste reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ineens krijg ik allerlei reclame blokken op sites die het lezen onmogelijk maken. Ook vierkante hokjes waar heel klein staat: Ads by downloaditkeep. McAfee site advisor ziet sites als verdacht (zelfs deze). Ook kwam online advertising in beeld: deze heb ik gedeactiveerd. Ik gebruik Mozilla als browser en heb ad block plus ingeschakeld om reclame te mijden. Vanmorgen pc nog met Windows defender laten scannen: er werd niets aangetroffen en volgens onderhoudscentrum werkt alles correct. Wat kan hier aan de hand zijn?

De ongewenste reclame is verdwenen, maar de Adw Ceaner opende na de herstart een kladblok met de namen van verwijderde zaken. Dit kladblok gewoon sluiten? Zit dat spul nu in quarantaine?

Hey, ik heb hetzelfde probleem op dit moment.
Ik weet niet hoe het is gekomen, maar met de bovenstaande oplossing krijg ik het niet weg..
Deze oplossing had ik al eerder gevonden, en heb het net weer geprobeerd, maar nog geen effect.

Weten jullie misschien nog een andere oplossing?

Beste Stijn, meeliften op een bestaan item levert meestal niet veel reacties op.
Bovendien is ieder probleem uniek.

Als het terugplaatsen van een systeemherstelpunt niet helpt na MBam en AdWCleaner al gebruikt te hebben, open dan een nieuw item.
Zet daar je probleem, je besturingssysteem en alles wat je tot nu doe hebt gedaan in.

Oké!
Bedankt voor je advies, ik ga meteen even een topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan