ongewenste toevoeging aan naam foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

doggys2

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
74
Sinds enige tijd kan ik sommige foto's op een pagina niet zien en bij nader onderzoek bleek er bij sommige de volgende toevoeging geplaatst _02 en soms zelfs _02_02 of _03 b.v.b. efg_p1260440_02.jpg

Ik heb deze al eens verwijderd maar een tijd later waren er weer toevoegingen maar ik heb geen idee of het op dezelfde foto's zat.
 
Er mist te veel informatie om hier iets nuttigs over te zeggen. Voeg zo veel mogelijk informatie toe:
Om welke website gaat het? Welk platform gebruik je?
 
Sorry, ik heb gisteren vergeten te melden dat ik via een ander forum de vraag kreeg of het niet ging om dubbel geplaatste foto's, en ik heb de indruk dat dit het geval kan zijn dus ga ik die eerst allemaal aanpassen en dan laat weten dat het opgelost is of niet.
 
Sorry, ik heb gisteren vergeten te melden dat ik via een ander forum de vraag kreeg of het niet ging om dubbel geplaatste foto's, en ik heb de indruk dat dit het geval kan zijn dus ga ik die eerst allemaal aanpassen en dan laat weten dat het opgelost is of niet.
 
Ik heb de indruk dat door het verwijderen van de tweede reeks foto's het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan