Ongewenste toolbar op mijn internet browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Hallo Sinds 2 dagen heb ik op mijn internetbrowser een toolbar staan die ik niet kan verwijderen. Hier staat onder andere een werk/zoekbalk naar Gambling,Pharmacy,Finance,Adult, Insurance. Er staat ook een knop bij met Remove Toolbar maar die werkt niet. Ook als ik in mijn configuratiescherm ga naar software om evt software te verwijderen komt hij niet in de lijst voor. Adaware gebruikt enz maar krijg maar niet die vervelende werkbalk weg. Ook in Beeld, werkbalk( in mijn browser) kan ik niks meer doen. Dit moet je normaal gesproken kunnen instellen als je standaardknoppen of adresbalk of koppelingen op je browser wil... En Ik krijg dus heel veel pop ups nu.. Wie o Wie kan mij helpen..

Alvast bedankt..
:thumb:

spybot search & destroy gebruiken!, en meerdere programma's

Ik zou DIT (Hitmanpro) downloaden en installeren.

Haalt veel troep van je computer.

Als hij dan nog niet weg is even laten weten want dan is er nog een ander forum.

Lees dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/...thread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.antispywareoffensief.nl/...andleiding.html

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/...isplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announc...?s=&forumid=272

Bovenstaande kun je doen als je de toolbar niet weg krijgt met Hitmanpro

Ben jij dezelfde thaGenius32 die ook onder die naam op ASO geregistreerd staat?

Zo ja, waarom heb je dan tot drie keer toe een log geplaatst maar nooit meer gereageerd op de antwoorden die je van de helpers kreeg?

Als dat zo is buffy dan moet ik eens ga nadenken of ik hier wel een antwoord wil geven aan hem/haar.

Omdat ik eerst geen antwoord kreeg en daarna heb ik niet echt meer op een antwoord gereageerd want mijn logje was schoon bevonden. En Buffy heeft het over dubbel posten gehad. Ik heb ze even naast elkaar gezet maar het was geen dubbele post hoor Buffy. Maar dat staat buiten mijn vraag hier om en als je niet op mijn vraag wil antwoorden puppie dan doe je dat toch lekker niet.. Hou dan je opmerking ook even voor je en ga lekker andere vraagjes beantwoorden. By the way probleem is al opgelost... Dus puppie's hulp hoef ik in ieder geval niet. daaaaaaaaaaag :mad:

tha genius,

Jij stelt een vraag, daar komen antwoorden op en die vind jij niet leuk.
ik heb bij ASO even gekeken en zie dat jij daar geholpen word maar dat JIJ het dan laat afweten.
Op een antwoord van 30 April heb jij nog steeds geen antwoord gegeven op die site.

hier even het antwoord van de helper:
Vink in HijackThis alleen de volgende regels aan:
Citaat:
O2 - BHO: (no name) - {0EEDB912-C5FA-486F-8334-57288578C627} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {D80C4E21-C346-4E21-8E64-20746AA20AEB} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - (no file)

sluit alle vensters behalve HijackThis en druk op "Fix checked".

Herstart daarna de computer en post een nieuwe log!

Daar wordt dus een oplossing gegeven die jij niet wilt lezen of uitvoeren.
Dan is het niet zo raar dat Buffy daar een vraag over stelt.
Dat ik dan niet (meteen) wil antwoorden is een reactie op jou reactie omdat jij ook niet wilt reageren op de site van ASO.
O ja en het was geen opmerking maar een reactie die ik gaf.
En ikdenk niet dat jou probleem al opgelost is.

En ja ik ga graag anderen helpen met hun vragen.

Ik doelde niet op dubbelposten maar op de logs die jij plaatste op 18 januari (beantwoord door ondergetekende), 30 april (beantwoord door Didom) en 4 mei (beantwoord door Didom). In geen van die drie gevallen heb jij nog feedback gegeven, hetgeen niet netjes is naar de helpers toe.

Hoe jij op Puppie reageert is trouwens ook niet netjes.

Dus, als de Lop.com rommel straks terugkomt (en dat komt het!), klop dan niet bij mij aan voor hulp.

jullie hebben ook gelijk. Het is niet netjes als iemand me probeert te helpen en dat ik dan niet reageer. Ik had het antwoord wel gelezen maar verder nog niks mee gedaan. Ik denk dat dat een beetje laksheid was. Ik was zeker nog wel van plan om er mee aan de slag te gaan maar mijn leven bestaan niet de hele dag uit computers. En sorry voor puppie dat ik zo reageerde maar ik had even zo iets van nu heb ik 2 personen tegen me. Maar ook puppie had gelijk met de gedachte van waarom zou ik mijn tijd in iemand steken die vervolgens toch niks met mijn reactie doet. Gezien de hele situatie bied ik mijn excuses aan jullie beiden en dit is geen goedmakertje om in de toekomst van jullie diensten gebruik te maken maar ik zie in dat jullie gelijk hebben. Nogmaals S.o.r.r.y:rolleyes:

thaGenius32

Dat is een eerlijk antwoord.
Ik sluit mij bij Buffy aan, excuses aanvaard.

en tot de volgende vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan