Hoi ,
Ik heb ergens een fout in mijn codes van mijn formulier staan of ben iets vergeten en ik kan het niet vinden ..
Telkens als ik mijn formulier open , annuleer of sluit veeg ik bepaalde gegevens van mijn record uit of maak ik een heel deel lege records bij .Vooral als ik met de muis in een veld heb gescrold heb ik ervan
Onderstaande code gebruik ik en doe ik om een leeg invoervak te krijgen vermits mijn form opstart in de zoek functie.Kan zijn dat probleem hier ligt maar ken geen andere oplossing.
Kan er iemand eens naar de codes kijken waar de fout ligt .
De kanjers mogen ook eens kijken of de codes niet te vereenvoudigen zijn .
Denk het wel , ben nog maar een beginner en maak soms vele omwegen .
Bedankt
groeten romain
Ik heb ergens een fout in mijn codes van mijn formulier staan of ben iets vergeten en ik kan het niet vinden ..
Telkens als ik mijn formulier open , annuleer of sluit veeg ik bepaalde gegevens van mijn record uit of maak ik een heel deel lege records bij .Vooral als ik met de muis in een veld heb gescrold heb ik ervan
Onderstaande code gebruik ik en doe ik om een leeg invoervak te krijgen vermits mijn form opstart in de zoek functie.Kan zijn dat probleem hier ligt maar ken geen andere oplossing.
Code:
DoCmd.GoToRecord , , acNewRec
If Me.Dirty Then 'Het toevoegen van een nieuw of gewijzigd record wordt teruggedraaid.
DoCmd.DoMenuItem acFormBar, acEditMenu, acUndo, , acMenuVer70
Kan er iemand eens naar de codes kijken waar de fout ligt .
De kanjers mogen ook eens kijken of de codes niet te vereenvoudigen zijn .
Denk het wel , ben nog maar een beginner en maak soms vele omwegen .
Bedankt
groeten romain
Bijlagen
Laatst bewerkt: