ongewilde cd/dvd spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Heb ik weer, zie plaatje.
Nu een grondige opruiming met spybot, adaware en de nieuwste versie van jv16powertools een backup gemaakt met Norton Ghost.

Direkt na het maken van de backup kreeg ik de melding van Daemon tools dat de geselecteerde language niet beschikbaar was.

Oke, nog niet echt een probleem, echter na het verwijderen van daemon tools bleven WEL de virtuele drives staan. Heb daarna ook nog een keer opniuew Daemon ingestalleerd, maar zonder effekt.. (nogmaals 2 drives die ik weg wil hebben)

Verwijderen uit hardware werkt niet, elke keer vind hij ze opnieuw. Iemand nog goede ideeën?
Helaas heb ik de backup over mijn oude backup gegooid, dus kan ook niet meer terug naar die versie.
attachment.php

Bijlagen

• stealth.jpg
    stealth.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:
Andere bericht met geen mogelijkheid weg te krijgen, mod is al gewaarschuwd;) (en deze word dan ook vriendelijk bedankt, voor het verwijderen van de andere.)

Als je de oplossing weet, in deze thread graag, alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Goeie genade wat een rits :D
Kun je ze niet wegkrijgen door ze gewoon uit te vinken m.b.v. powertoys of een tweaker.

Ik heb ze weggekregen:) Daar opnieuw mijn drivers van me mobo te installeren.

Nu krijg ik met geen mogelijkheid daemon tools meer geinstallerd.. krijg foutmelding dat de drivers al in gebruik zijn?!:(

Probeer eens of je aan Alcohol120% kan komen.
Twee voordelen;
je hebt een goede image brandprogramma,
je kan er virtuele cd/dvd-rom's mee aanmaken.:cool:

Sinds ik Alcohol120% gebruik heb ik Deamon tools en Clonecd weggedaan.

Aan alcohol ben ik al gekomen:) , maar hij doet het niet...
de virtuele viruele cdrom kan niet geladen worden.

Dit lijkt het probleem van de scsi-drivers te worden.
Ik krijg de scsi-drivers maar niet juist geinstalleerd en begin nu toch een beetje te denken aan een format....

Waar ga ik de fout in?
Heb ondertussen ook instant cd/dvd en nero van mijn systeem verwijderd, maar ook dat hielp niets.

Ben je inmiddels niet meer kwijt? Daar is Nero een ster in.

Nou begin een klein beetje wanhopig te worden.
Volgens mij ligt het er aan dat ik niet de juiste plug and play bios exentions heb............

Ik heb nu alles erwijderd waar eventueel het probleem kan liggen, maar zodra ik wat nieuws installeer (lees daemon of alcohol) krijg ik een blauw scherm.. hij wil hierna "plug and play bios exentions"installeren maar kan niet de juiste driver vinden....

Heeft iemand dit al meegemaakt? Ik wil eingelijk niet formateren, alles loopt goed, behalve de virtuele cdroms..

Arie, staat er nog meer in het blauwe scherm?

Ik krijg wel foutmeldingen Lex, maar deze hebben echt te maken met de drivers volgens mij (0x00000035 + 0x0000001d)
Mocht er een nulletje te veel staan, sorry;)

Alles werkte goed gisteren, maar heb een image gemaakt met ghost en had voor de verandering bij geadvanceerd aangegeven dat hij ook de usb-drivers moest backuppen...
Had ik dat maar niet gedaan (of is toeval dat het zo loopt)

Deze foutmelding krijg ik met het installeren van daemon tools..
attachment.php

Ik heb ook versie 3.33 en 3.29 geprobeerd, maar die gaan WEL door, maar geven de hierboven genoemde problemen.

Ook alcohol120 geeft aan dat hij niet de driver kan laden die nodig is.

Bijlagen

• daemon.jpg
    daemon.jpg
    16,9 KB · Weergaven: 113
Oke, ongeveer de wanhoop voorbij..
Daemon tools en alcohol120 zijn gewoon weg niet goed te installeren, hij blijft maar foute drivers installeren en met geen mogelijkheid zijn deze te veranderen zodat alles juist werkt.

Nero Imagedrive werkt WEL.. kan je met clonecd ook virtuele cdroms maken waar je een image in kan laden?
Nero Imagedrive ondersteunt alleen iso en nrg bestandjes..

In apparaatbeheer krijg je ook die "SCSI/RAID-controller niet ongedaan?

Die kan ik wel een ander stuurprogramma geven, maar dat helpt niet....
hij kan een service niet vinden

Bennie,
Bedankt voor het meedenken/kijken, maar daar word je ook niet vrolijk van....
ik heb nog geen oplossing gevonden, wel veel vragen van mensen die hetzelfde probleem als ik hebben..

De oudste versie die ik zelf heb is 329 (nieuwste is 3.44) Ook die geeft een fout aan....

Blijf het gewoon proberen.. haha

Zelfs op de site van Daemon weten ze geen antwoord.
Of ik heb problemen met de pnp bios extensions, de scsi/raid controllers en als dat allemaal wel werkt...
Dan krijg ik een foutmelding.

Ook de oplossingen die op het formum van daemon worden gegeven helpen niet. (25001)

Zit er hard over te denken om het maar op te geven.
Gisterenaovnd vanaf 19.30 uur tot 03.30 uur van alles geprobeerd (lekker snel opstarten xp:( )

Vanochtend vanaf 09.30 uur.. Ik word er ondertussen beetje stapel van....... Ook alcohol120% geeft dezelfde fout. En clonecd brengt niet wat ik er van verwacht..

Oja, ik kwam er wel achter op het forum, dat de fout waarmee het allemaal begon (no languages) veroorzaakt word door een registercleaner..
Nou spybot gebruik ik al maanden dan niet jaren, maar had gisteren wel de nieuwste versie van jp16powertools geinstalleerd en gerunt.. Die backup terugzetten mocht helaas niet meer helpen.

Iemand die zo'n zelfde progje als daemon weet (liefs freeware) mag het roepen:)

Laatst bewerkt:
Heb je het eigenlijk al met systeemherstel geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan