Ongewilde restjes verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deejay59

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Hoi allemaal,

Regelmatig geef ik mijn comp een opkuisbeurt. Daarvoor werk ik met verschillende "cleaners", zoals : NortonCleanSweep, CleanDisk2002 & EasyCleaner.
Onlangs heb ik "Google Desktop Search" ("GDS")geïnstalleerd (een prachtig progje, trouwens, waarmee je ALLES op je comp kan terugvinden). Maar ... na het "cleanen" en na het verwijderen van alle cookies, vindt 'Google desktop search' toch nog bepaalde dingen terug op mijn comp. Bijvoorbeeld : als ik gewoon "www" intik bij "GDS" vind ik nog altijd sporen terug van websites die ik meer dan vier maanden geleden heb bezocht, zelfs al heb ik eveneens mijn internetgeschiedenis gewist. Ik heb ook onlangs (enkele maanden geleden) meer dan vierduizend digitale foto's van mijn comp gewist. Als ik nu 'images' intik bij "GDS" vind ik nog steeds foto's terug die ik een half jaar geleden op mijn comp heb gezet, compleet met de bijhorende thumbnail.
Dus moet er op mijn computer (en wellicht op elke computer) toch nog een plaats zijn waar alles wordt opgeslagen waar je hebt gesurfd en welke foto's je hebt gehad. En zelfs goeie (naar mijn bescheiden mening) cleaners kunnen die sporen niet wissen. Mijn vraag is nu : waar bewaart mijn computer die gegevens en kan je die eventueel ook verwijderen? Ik kan me voorstellen dat het bewaren van al deze gegevens nogal wat schrijfruimte in beslag nemen.

Sorry voor dit lange 'epistel',

Groetjes,

deejay59:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan