• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onhandige formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

RB_online

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Hallo,
Ik heb een schema gemaakt voor het bijhouden van de competitie van een biljartclub. Deze moet aan de hand van de uitslag bepalen of een speler gewonnen, verloren of remise heeft gespeeld. De gebruikte formules zijn behoorlijk lang en niet te kopieren. als ik het blad wil uitbreiden moet ik voor elke uitbreiding de formule opnieuw schrijven. Kan iemand me helpen???

Laatst bewerkt:
Er is geen voorbeeld bij, maar met kopieren d.m.v. slepen kom je misschien al een heel eind.

grt,
deSmid.

Voor hoeveel spelers ben je dit programma aan het bouwen? Normaal gesproken moeten formules makkelijk te kopieren zijn.
Upload anders even een voorbeeld.
Groet,
DIEZEL

Hoi René,
Ik heb zelf een programma gemaakt - geheel anders qua opbouw - echter voor 14 spelers. Is met enige kennis van Excel zo uit te bouwen naar 19 spelers.
Stuur per PB je e-mail en ik stuur je mijn programma als attachment. Moet het dan eerst nog wel even ontdoen van namen etc. Lukt vanavond of morgenochtend wel.
Groet,

Diezel

als je met pb een personlijk bericht bedoelt dan wordt dat lastig. Ik kan geen prive berichten versturen

Hoezeer mij dit ook spijt, het probleem van de 'onhandige formules' was niet op te lossen via uploads c.q. vraag&antwoord op het forum.

RB_online: zou jij de vraag op afgehandeld willen zetten?

PS: het e-mail account: MUFANDDIEZEL@HOTMAIL.COM was tijdelijk en is inmiddels gesloten.

Niets aan te doen, We moeten het anders oplossen, alle medenkers bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan