onherstelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

c3826926

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
Hoi

Als ik mijn pc wil opstartenkrijg ik de volgende melding..

Onherstelbare systeem fout.

Wie weet wat ik moet doen om dit te herstellen

Ik gebruik Wind XP Home

Alvast dank...........Paul

Hie ziet het eruit? Is het rood? Word er gepiepd? Zou je de preciese foutmelding(met kleur en geluid). Hier willen posten?

Hoi Het is een blauw scherm met die foutmelding.

Geen piepjes.

Dank voor de reactie..........Paul

session manager systeemfout c000021A

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes................en bedankt.........Paul

Hoi,

Bedankt voor de tip en ik heb geprobeere een Repair uit te voeren via de opstart cd van XP maar hier vraagt hij om een Administrator-wachtwoord maar deze heb ik niet opgegeven bij de installatie.

Wie weet hoe ik dit moet doen om de pc weer aan de praat te krijgen.

Alvast dank.......Paul

c3826926 zei:
Hoi,

Bedankt voor de tip en ik heb geprobeere een Repair uit te voeren via de opstart cd van XP maar hier vraagt hij om een Administrator-wachtwoord maar deze heb ik niet opgegeven bij de installatie.

Wie weet hoe ik dit moet doen om de pc weer aan de praat te krijgen.

Alvast dank.......Paul

Als je hier bent, ga je naar installeren, dan zie je onderaan de vraag deze installatie herstellen, dat doen, indien het geen OEM cd is, want dan heb je die mogelijkheid niet.

En bij die repairconsole geef je dus geen wachtwoord op, gewoon enter.

Hoi

Bedankt voor de tip.......ik heb nu XP opnieuw geinstalleerd ( zonder te formatteren ) en de pc doet het weer.
Maar nu staan de icoontjes van de software niet meer op het bureaublad maar op mijn d schijf.

In het configuratie scherm bij software staat ook niets en Norton Internet Security staat ook op de andere schijf.

Moet ik nu weer alles opnieuw installeren.

Voor de rest staat alles er nog op als voor de problemen begonnen.

Wie weet raad.

Groetjes..........Paul

c3826926 zei:
Hoi

Bedankt voor de tip.......ik heb nu XP opnieuw geinstalleerd ( zonder te formatteren ) en de pc doet het weer.
Maar nu staan de icoontjes van de software niet meer op het bureaublad maar op mijn d schijf.

In het configuratie scherm bij software staat ook niets en Norton Internet Security staat ook op de andere schijf.

Moet ik nu weer alles opnieuw installeren.

Voor de rest staat alles er nog op als voor de problemen begonnen.

Wie weet raad.

:confused: :confused:

Groetjes..........Paul

Had je wel die installatie herstellen gebruikt? of heb je een andere partitie gekozen ofzo, snapernietsvan.

Kun je nu kiezen welke XP je wilt gebruiken misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan