Onjuist mobo id

• Onderwerp starter Onderwerp starter mjs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mjs

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een pc met een voor mij onbekend mobo. Ik heb hier een aantal tools oplosgelaten, en komen met de volgende id: Soltek SL-75FRN. Heb ik zitten googlen op dit bord, maar lijkt in geen geval op het bord wat ik heb.

Iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat de juiste id is?

vr gr mjs

Op het moederbord zelf al gekeken. Vaak tussen de PCI sloten staat het merk en type vermeld.

Kan het zijn dat het mobo uit een A-merk pc komt (HP, Lenovo, e.d.)? De fabrikanten laten soms een mobo maken dat wat specs betreft gelijk is aan het model wat je los kunt kopen maar v.w.b. layout - dus uiterlijk - kan het nog wel eens verschillen.
Had ooit een HP met een mATX bord (dat van MSI bleek te zijn) maar dat was ook niet te vinden bij de pc boer op de hoek. Zelfde type van zelfde fabrikant (msi dus) ging niet passen...

Laatst bewerkt:
Ja dat kan heel goed. Kun je een digitale foto maken van het bord?

Hoi,

Thnx voor jullie reactie, ik heb met een zaklamp het hele bord beschenen, maar geen id te vinden. Zelfs bord uit kast gehaald om voor de safe nog op de achterkant te kijken, ook niks.

Crach vraagt een foto te maken, doe ik morgen even. Moet dan het bord uit de kast, of kan ie blijven zitten?

Zoals crach gevraagd heeft, heb ik een paar foto's gemaakt van het bord. Ik ook nog met de tool HWInfo het bord doorgelicht, hier komt ook de Soltek SL-75FRV uit.....

Bijlagen

• P1000480.jpg
    P1000480.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 15
  • P1000487.jpg
    P1000487.jpg
    92 KB · Weergaven: 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan