onkosten eigen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdp1

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Aangezien elders op Helpmij nogal flauw gereageerd wordt door zogenaamde computerkenners op serieuze vragen van anderen, post ik mijn mail hier wel. Wellicht kan er iemand een zinvol antwoord geven. Ik woon op een lokatie met een prachtig uitzicht. Ik wil dus een website maken over het in- en uitgaande scheepvaartverkeer bij Rotterdam Europoort. En gericht op de maasvlakte en zee daarvoor een live webcam. Maar eea kost wel wat. Eeen computer met camera, energie en de kosten om de website te maken. Het zou dus welkom zijn als ik via de site ook wat inkomsten kan verkrijgen. Zijn daar mogelijkheden voor. Graag jullie uitgebreide antwoord.

Je kunt beginnen met een foto/webcam
Dat bijvoorbeeld om de 5 sec een foto neemt

Bron: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/414/919/

Voor nodig
- Computer
- Webcam
- Programmaatje
- Webhosting (Php ondersteuning)

En als je dan wat geld bij elkaar heb gespaard kun je overwegen
een live webcam aan te schaffen.

Optie om geld met je website te verdienen

- Reclame op je site zetten KNIP (betaald ook per klik)

------
Indien u wilt kan ik u ook hierbij helpen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben eigenlijk wel nieuwschierig naar wat voor informatie je hebt over de kosten, ehhhh eigenlijk hoe hoog ze zijn:)

Een kliksysteem om geld te verdienen is moeilijk ( weet ik uit ervaring) de gemiddelde internetter klikt niet snel op banners ofzo met advertenties van de bekende kliksystemen.

En met een betaalde ledensysteem heb je waarschijnlijk heel weinig leden, of je moet echt iets te bieden hebben....en dat is ook moeilijk.

Misschien zou een vorm van sponsoring meer iets zijn, maar ook dan is het even flink nadenken.
Je site moet dan ******* goed zijn, heel goed vindbaar zijn, en bepaalde doelgroepen trekken.
Dan zou je bijvoorbeeld een bedrijf ( of een paar bedrijven) kunnen benaderen als sponsor.
En dat gaat niet meteen, je zult eerst een goed lopende site moeten hebben.
Met daarbij veel bezoekers en goed systeem dat ook de bezoekers aantallen bijhoud.

In het begin zul je er geld in moeten steken......later kun je misschien quitte spelen.
Maar het is moeilijk.

Misschien een idee om eens te kijken of je het niet samen met iemand of een groepje mensen kunt doen???
Kosten kun je dan delen, dingen kun je samen doen, en de een kan misschien iets beter als de ander.

Andere vraag is: Ga je zelf die site maken???

Hahaha , Dat mag ook niet denk ik...
Dacht zoek werk voor hem te kunnen besparen mag dat weer niet

Pay-per-klik links, oftewel Referrals zijn niet toegestaan bij HelpMij.
De huisregels zijn hier duidelijk over.
Huisregels. zei:
# Het is niet toegestaan sponsorbanners (oftewel pay-per-click banners) te plaatsen in je handtekening, aangezien de sponsors van Helpmij.nl dit niet accepteren.
# Je banner mag geen commerciële banner zijn, ook het plaatsen van commerciële links in je handtekening is niet toegestaan.
En uiteraard geld dit ook voor topics.

Laatst bewerkt:
Sorry ik ken de huisregels niet uit het hoofd en je gaf zelf ook niet echt een verklaring. (een beetje oftopic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan