Onlangs Geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
hoe kan ik het voorkomen dat mij pc alles bewaren die ik geopend heb in onlangs geopend?
als ik op start klik en dan naar onlangs geopend staat een hele lange lijst van alle foto's en bestanden die ik geopend heb. en kan ik dat lijst leeg maken (verwijdert) in één keer? ik heb windows xp. alvast bedankt voor de hulp

In Windows XP en Windows 7 kun je het hele gebruik ervan uitschakelen in het register.

Ga naar HCU\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Explorer
Kijk daarin naar de waarde achter de sleutel NoRecentDocsHistory
Dit zal een 0 zijn. Verander dit in 1, sluit de register editor en herstart je PC.
"Onlangs geopend" zal nu niet meer worden bijgewerkt.

Als NoRecentDocsHistory er niet is kun je deze zelf toevoegen als nieuwe DWORD sleutel men de waar de op 1 zetten.

Laatst bewerkt:
:d Maar kan je ook als je dat wil met rechte kant van muis op beneden balk klikken en eigenschappen/menu start ... en vinkje's weghalen bij onlangs geopende.....
2my2iph.jpg

Gemak dient de mens ;)

staat er niet bij

:d Maar kan je ook als je dat wil met rechte kant van muis op beneden balk klikken en eigenschappen/menu start ... en vinkje's weghalen bij onlangs geopende.....
2my2iph.jpg

Nee bij mij staat er twee dingen erbij. Taakbalk Menu start

hoe kom ik daarbij?

In Windows XP en Windows 7 kun je het hele gebruik ervan uitschakelen in het register.

Ga naar HCU\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Explorer
Kijk daarin naar de waarde achter de sleutel NoRecentDocsHistory
Dit zal een 0 zijn. Verander dit in 1, sluit de register editor en herstart je PC.
"Onlangs geopend" zal nu niet meer worden bijgewerkt.

Als NoRecentDocsHistory er niet is kun je deze zelf toevoegen als nieuwe DWORD sleutel men de waar de op 1 zetten.

kunt u mij uitleggen hoe ik bij de HCU\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Policies\Explorer
kank omen? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan