onlees baar lettertiepe

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
mijn computer heeft ineens een heel raar letertiepe ik weet niet hoe het komt maar het is heel verveelend wand als het letertiepe te klijn is dan kan ik het niet lezen het is niet alleen bij words maar het is met alles op mijn bureublad, internet enz...
kan iemand me zegen hoe ik dit oplos.

alvast bedankt :thumb:.

Hallo coolbartman12
Wellicht 2 dingetjes om eens te bestuderen Om te beginnen het lettertype dat je kunt instellen bij de Internetopties op het tabblad Algemeen. Verder moet je ook eens drukken op de toetscombinaties <CTRL & +> en <CTRL & ->. Wellicht lost dit jou probleem op. Laat eens weten ik ben wel belangstellend.;)

mischien moet ik het iets anders uitleggen
volgens mij is het lettertiepe normaal maar de leters zijn vervaagt en soms is een leter maar half het is heel raar en moeilijk uit te leggen

Druk dan eens op CTRL. Ingedrukt houden. Dan terwijl je CTRL ingedrukt houdt dan deze toets indrukken & en daarna de +. Dan krijg je hele grote letters.
Wil je ze weer klein dan hetzelfde doen allen voor klein de - indrukken.

dank je het is handig maar daarme (wow de m van daarme heeft 3 boogjes raar tog) is het niet opgelost wand de leters blijven vaag

ik ben er achter gekomen waarom de letters zo raar waren het kwam door mijn beeld scherm ik heb nu een andere aan geslote en nu is alles weer normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan