• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Onleesbaar bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Gisteren wilde ik een excel bestand openen maar ik krijg een foutmelding. Die luidt: Het bestand bevat onleesbare inhoud. Wilt u de inhoud van deze werkmap herstellen? Klik op ja als u de bron van deze inhoud vertrouwt.

Als ik dat doe, dan krijg ik een volledige lichtblauwe scherm te zien en er wordt niets hersteld. Hoe kan dit en wat kan ik ertegen doen?

Met welke versie van Excel werk je en wat is de extentie van het te openen bestand?

Normaal zou dat geen probleem mogen opleveren.
Heb je geen oudere versie van Excel meer staan? kan je het daarmee eens testen.
Posten is ook een mogelijkheid maar ik weet de inhoud van je bestand niet.
Mailen zou ook nog kunnen.

Nee ik heb geen oudere versie van Excel erop staan. Mijn bestand heet vriendenlijsten en daar staan al mijn vrienden op die ik o.a. op facebook heb staan.

Je kan je bestand posten of mailen naar cobbe at skynet dot be.
Kan ik proberen om te openen in xl2000 of xl2007.

Wat weet je niet hoe je dat moet doen?

Posten?
of
mailen?

Posten. O ja, mailen is ook nog een idee. Even proberen. Oops.

Mailen lukt ook niet. Zodra ik het adres na het @ wil intoetsen is het begin weg.

Ik heb weer wat anders ontdekt. Het bestand is een excel97-2003 werkblad en als kenmerk staat archief aangevinkt. Ik kan het niet opslaan onder een andere naam omdat gewoon alles grijs is behalve bestand en openen. Maar het blijft gewoon een lichtblauw scherm.

Mijn hotmail doet het ook niet. Ik kan helemaal niets doen.

Ook krijg ik steeds de melding dat de C-schijf vol is. Er kan niets meer opgeslagen worden.

Er staan geen updates op de computer en wat ik al eerder had gezegd: ik kan niets downloaden omdat ik elke keer een foutmelding krijg. De computer kan worden beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan