onleesbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jotobo

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2001
Mijn 2e harde schijf is een maxtor van 120 gb. Die harde schijf is te zien in mijn bios, kan er gegevens opzetten maar in schijfbeheer van win xp staat ie aangegeven als "schijf 1, dynamisch,onleesbaar" ook boven in het schermpje staat hij er niet bij. Ik wil hier graag partities van maken. Hoe kan ik hem leesbaar maken. Heb hem al geformateerd. Geprobeerd om hem te converteren naar een standaardschijf.
Ik weet het niet meer.

Mischien een optie zoals ultra dma uitzetten, mischien kan de bios hier niet mee omgaan, hierdoor wordt hij wel herkend maar de controller er niet veel mee doen.
ik noem maar en optie.
Vreemde zaak moet ik zeggen, in een verkenner is hij wel te zien of ook niet

in verkenner is hij gewoon te zien, er kunnen ook gegevens opgezet worden. Maar ik wil hem graag partioneren.

ja dat heb ik nog wel ergens liggen. Maar ik vind het zo vreemd dat het onder xp niet werkt. Hij is onleesbaar en dat terwijl ik er wel gegevens op kan zetten.

hoe kun je er dan gegevens op zetten als de schijf niet leesbaar is????
Dat snap ik niet.

Mischien wel maar ik vraag me nog steeds af hoe je bestanden erop kan zetten als de schijf niet leesbaar is?

Daarom vroeg ik of dat zo was in een verkenner situatie onder een windows pakket.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan