Onleesbare CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

STIN0

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Hallo,

ik heb een cd met bestanden die ik wil raadplegen. Probleem: windows verkenner crasht als ik het station probeer te openen.

Wellicht bestaat er een programma dat minder 'gevoelig' is dan windows verkenner en waarmee ik wel toegang tot de bestanden op de cd kan krijgen. De (o.m. word) bestanden zijn namelijk erg belangrijk en ik kan ze niet gemakkelijk ergens anders vandaan halen.

Bedankt alvast en een goed 2006.

wat voor soort bestanden zijn het?
en heb je het al eens geprobeerd in veilge modus?

Het betreft ondermeer een aantal Word bestanden.

ISobuster leek een goed alternatief, echter wederom een totale crash???

Bestaat er geen programma dat hoe dan ook aangeeft wat de conditie van de cd is, en de bestanden die er op staan?

Cheers

Om eerlijk te zijn Stin0, ik zit er zelf ook op te wachten. Ik heb ook een cd waar ik zelfs met ISObuster niet op kan... maar ook ik (speurneus die ik ben) heb nog geen programma gevonden die het aankan de inhoud van mijn cd te laten zien. Ik weet dat 99% van de inhoud van mijn cd LEESBAAR is, maar een klein foutje op het einde maakt het vele programma's blijkbaar moeilijk.

Ik wou het ooit eens proberen met PC Inspector File Recovery, maar las eerst de FAQ door. Die meldde me dat ze weldra met een programma zouden komen speciaal voor CD's en DVD's... maar daar heb ik nog niks van gezien.

James :)

James,

bedankt. Ik beschouw dit topic dan maar gesloten. Als je een dergelijk robuust programma vindt en je herrinert je dit topic, wellicht kun je me dan een seintje geven.

Afwachten lijkt dus het enige alternatief en ik zal mijn werk maar bellen om een nieuw exemplaar op te sturen :( .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan