Hallo, Heb in het najaar 2010 ongeveer 1500 dia's (of zeg maar digi foto's) genomen op een reis. Na ze eens vluchtig beken te hebben. heb ik die enkele maande op mijn harde schijf laten staan om ze na enige tijd te bewerken. Nu ik dat wil doen merk ik dat er ruim 300 dia's niet te openen zijn. Ik gebruik als viewer o.a. "Windows Fotogalerie", "Paint", "Microsoft Office Picture Manager", "Draw 6", "Adobe Photo Shop 7", "Irfanview" enz
Maar steeds krijg ik de zelfde tekst, "Deze afbeelding kan niet met 'betrefendprog' worden geopend. Deze bestandsindeling wordt niet ondersteund door 'betrefendprog' of u hebt niet de laatste update".
Dat is wel zo voor sommige van deze programma's maar "Windows en Office" zijn zeker uptodate.
Maar steeds krijg ik de zelfde tekst, "Deze afbeelding kan niet met 'betrefendprog' worden geopend. Deze bestandsindeling wordt niet ondersteund door 'betrefendprog' of u hebt niet de laatste update".
Dat is wel zo voor sommige van deze programma's maar "Windows en Office" zijn zeker uptodate.