onleesbare e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakantaka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Berichten
3
Er zijn e-mail berichten die ik correct ontvang, de "gewone"e-mail van bekenden, maar er zijn ook berichten die ik in een soort opmaakcode krijg met allerlei tekens en codes. Veelal betreft het dan spam mail, dus veel zal ik daar niet aan missen. Maar het is hierdoor ook moeilijk te beoordelen wat voor bericht het is. Enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?:eek:
 
Mogelijk zijn deze berichten in HTML opmaak naar jouw verstuurd ipv de meest gebruikte opmaak in tekst, terwijl je onderseuning voor HTML niet aan staat of niet hebt in het mailprogramma. Meeste programma's kunnen echter beide opmaken lezen zover ik weet.
 
Bedankt voor de reactie. Maar hoe kan ik die ondersteuning voor HTML inschakelen? Ik maak gebruik van Outlook en IncrediMail. Al vast bedankt voor de hulp/reactie.
 
Ga naar Outlook, Extra, Opties, E-mail indeling en dan aanklikken "Deze berichtindeling gebruiken". Selecteer HTML.
 
Bedankt Blacksheep,

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Ik zal de instellingen aanpassen conform jouw advies.

Hartelijke groeten,
Wakantaka.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan