Onleesbare handgeschreven laatste woorden gekrabbel van vader na klaplong ontcijferen..

Elisabeth1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2024
Berichten
2
Mijn papa is gestorven.
Hij kreeg een klaplong, was in de spoedafdeling en wilde zijn vrouwtje en mijn zus en ik nog wat dringend zeggen voordat ze hem onder narcose gingen brengen. Hij was paniekerig. En door die klaplong kon hij niet praten.
We gaven hem vlug een kaartje en stylo. Hij heeft iets onleesbaar opgeschreven. En gezegd tegen hem: papa, we kunnen het niet lezen maar zeg het ons morgen, na de operatie. Jammer genoeg is hij na de operatie in coma gegaan en daarna gestorven.
Bestaat er iets van software of een app of te contacteren experts die de onleesbare krabbels zouden kunnen ontcijferen? Alvast heel erg bedankt voor alle tips.
 

Bijlagen

  • IMG_5130.jpeg
    IMG_5130.jpeg
    547,5 KB · Weergaven: 30
Gecondoleerd.
Wat ik mij afvraag is, dat er geschreven is in twee kleuren? Ik kan geen systeem ontdekken in het schrift. Vermoedelijk zal het middelste woord "in" zijn.
 
Gecondoleerd.

Ik denk dat we zonder context heel veel verschillende woorden kunnen bedenken. Ik lees onder meer 'beter', maar voor hetzelfde geld kan het ook een naam zijn of een verkeerd gespeld woord. Misschien kan je iets herleiden naar zijn laatste woorden die hij hiervoor nog gezegd heeft?

Misschien kan een grafologisch onderzoek helpen, maar doordat zijn schrift afwijkt van zijn normale manier van schrijven, vrees ik dat er geen 100% duidelijkheid uit komt.

Misschien is het het beste om in ieder geval te weten dat wat hij geschreven heeft goed bedoeld is. Ook al was hij niet in staat om het duidelijk meer op te kunnen schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan