Online afspelen mpg/mpeg werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Een van mijn dochters wilde graag op internet wat reclame videoclips bekijken.
Dus: mpg, mpeg.
Het vreemde is dat als je op klikt gebeurd niets ondanks de nieuwe WMP dat op de PC zit.
Ik dacht, misschien ligt het aan NIS dus heb even de Norton Firewall uitgezet (dom, hè?), maar zelfs dan gebeurd niets.
Heeft iemand een idee waar zou het aan liegen?
De site: http://www.theviralfactory.com/gallery.htm

Falco

hoi falconetti,

heb de site gezien, niet alle filmjes kan je zien. Wel die onderstreept zijn, maar dat zal je wel gezien hebben.
Heb je wel geluid¿

groeten marcel

Hoi Marcel,

Geen 1 werkt bij mij. Hoe zou dat kunnen?

Groetjes
Falco

bij internet opties,

video op web pagina.s afspelen aangevinkt¿

sorry,,,

dat heeft er niks mee te maken geloof ik,,,,

kan je wel filmpjes zien die je op je comp heb staan¿

Wat ik op de PC heb staan werkt wel. Alleen online werkt niet.
Maf hé?

Falco

als ik het goed heb ,,, dan zijn in je wmp player alle file types aangevinkt.

zo ja,,,, dan is mijn laatste optie een codec instaleren.
heb het zelf gehad bij een maat van me,,,, ook niet online afspelen, wel geluid. Maar oplossing was een codec instaleren.

Ik ga in de ochtend kijken, ik zit nu even in de Helpmij Chat. Grappig :D

Bedankt
Falco

wat voor noton versie heb je, ik kan bij Norton system works de reclame uit zet.

Hallo Falconetti je hebt gelijk, ik doe dat altijd onder de norton firewall, sorrie.

Humpe, in NIS zit wel firewall. Moet ik iets uitzetten dan? En waarom werkt niet als in de firewall uitzet?

je moet op het icoon van norton wat op je bureau staat aanklikken, dan je het hele scherm van norton. bij firewall aan te toesten, en dan krijg jet het firewall scherm in beeld te staan, en onder in het scherm staat zo iets van norton internet firewall op te starten, en daar moet je een paar keer op klikken, dan krijg je een scherm waar je de optes kan veranderen en bij de reclame haal je het vinkje uit.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu op dus ik ga naar bed.
Bedoel je? = Ad Blocking ??

Groetjes
Falco

Ik heb de codecs van de link van Marcel.
Als ik nu op dat pagina ga, bij Blue Planet krijg ik nieuwe venster met download. Bij Burp start WMP op en dan kun je nog lang wachten...gebeurd NIETS.
Als ik dan op Ctrl-Alt-Del klik dan staat dat WMP reageert niet. Maf. :(

Marcel, welke kun je zelf afspelen?
Ik heb nu WMP 9 weer er overheen gezet maar werkt nog niet.
Bij Blue Planet kan ik bestand downloaden. Maar bijv. bij: Burp, Kick the dog en Vics gebeurd niets. WMP start wel op, lang wachten en vervolgens: Reageert niet.

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan