Online afspelen mpg/mpeg werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het werkt in zoverre dat ik ze kan downloaden en afspelen. Dus niet online afspelen.
Maar goed het is voor nu even een oplossing.
Opvallend aan dit programma: voordat men gaat instaleren staat duidelijk dat
- Advertising-enabled
- We collect data regarding your use
Tegenwoordig heb je weinig mensen/programma’s dat dit echt toegeven. Ik vraag me af wat gebeurd als ik nu Spybot en AdAware ga draaien en vervolgens alle gevonden spyware laat verwijderen. Werk het programma dan nog wel?

Groetjes
Falco

hoi Falco

bij tools wmp , en dan file types selecteren, heb ik alle types files aangevinkt staan.

Falco online afspelen lukt niet maar downloaden en dan afspelen lukt wel.

Kijk eens naar je map Temp en Temp internet, volgens mij zitten deze Bom en Bom vol.:)

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Falco online afspelen lukt niet maar downloaden en dan afspelen lukt wel.

Kijk eens naar je map Temp en Temp internet, volgens mij zitten deze Bom en Bom vol.:)

groetjes speedtouch

Sorry voor late reactie maar ik ben net 'online'. Als voetbal op TV is dan ga ik echt niet computeren :D

Als ik het download venster krijg dan kan ik ook kiezen voor openen vanaf huidige..
Dan slaat de PC het ook 'even' op.

En geloof me: mijn Temp en Temp. Int. Files staat NOOIT bom vol.
Als ik op internet zit, moet ik maar even voelen dat PC ietsje trager is en ik run gelijk Disk Cleaner.
Ik heb een vermoeden dat iets op mijn PC de boel tegen houdt. Maar wat?

Groetjes
Falco

hoi falco,

nog een vraag over je wmp,,, alle file types zijn aangevinkt ¿ onder tools en optie vind je deze tab bladen, en kijk eens onder network, of daar alle 4 vinkjes er staan. http,,,, etc.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan