online antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter okeee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

okeee

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Ik gebruik een online anti virus, en als hij bezig is met scannen, wordt plotseling alles afgesloten, en staat er alleen nog: dat malware PE_PARITE.A gecleaned is.

Nee ik bedoel niet waar je scant maar welke scanner je op je PC hebt. Dus niet de online scanner!!!

Dat dacht ik al:p
Dan zou ik eerst als een speer maar eens een scanner instaleren en deze updaten en laten scannen. Avast is erg goed en gratis en in het nederlands.
Het is natuurlijk niet de bedoeling steeds virussen te verwijderen maar je moet voorkomen dat ze erop komen.

http://www.avast.com/eng/down_home.html

Zorg dat je de goeie nederlandse versie neemt.

Hoi, is er een manier om avast helemaal af te sluiten? Ik wilde afsluiten, maar ik krijg nog steeds die icoon te zien.

Geplaatst door okeee
Hoi, is er een manier om avast helemaal af te sluiten? Ik wilde afsluiten, maar ik krijg nog steeds die icoon te zien.
Ik neem aan dat je een icoon, rechtsonder in je scherm bedoeld?
Waarom een Antivirusscanner afsluiten?:confused:
Als je deze afsluit ben je niet beschermd.
Een antivirusscanner behoort altijd actief te zijn om je automatisch te beschermen.;)

Als het goed is staan er twee icoontjes ( blauwe balletjes) naast je klokje en die moet je beide daar rustig laten staan. Waarom wil je hem eigenlijk uit hebben zoals Crash al vroeg??????

Ja, af en toe heb ik het niet nodig, dus wil ik het uit hebben.

Geplaatst door okeee
Dat snap ik dus niet.
Waarom heb je de antivirusscanner af en toe niet nodig?:confused:

Geplaatst door okeee

Een virusscanner heb je niet voor niks en werkt alleen goed als je hem ALTIJD draaiend houd dus waarom je hem uit wil hebben vat ik niet. Maar ja, het is jou PC en als je graag virussen wil zet je hem lekker uit:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan