Online bankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willy13

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Berichten
11
Ik koop via online bankieren steeds mijn treintickets; die ik dan kan uitprinten thuis.
De laatste 14 dagen echter lukt dit niet meer . Ik vul de vragen van de NMBS (Belgische treinen) zoals altijd netjes in.
De laatste vraag die zij stellen is de betalingswijze, of naar welke zij moeten overschakelen. Als ik dan klik gebeurt er niets meer.
En moet ik mijn ticket noodgedwongen in het station kopen.
Ik denk dat dit gekomen is sedert de laatste up grade van Explorer 11.
Iemand heeft me verteld dat dit alleen zich voordoet met Explorer 11, en niet met Google-Chrome , kan dat en moet ik dan overschakelen?
 
Misschien zijn je instellingen aangepast, zoals pop up instellingen, JavaScript of cookie instellingen.
 
Ik heb zojuist weer een ticket besteld, en het is gelukt zoals vroeger.
Ik snap daar weinig van
Bedankt voor de hulp
Willy13
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan