online banking

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik kan mijn online banking niet instellen op XP, ik kreeg te horen van de helpdesk dat dit porbleem te wijten is dat ik niet alle rechten heb op de PC terwijl dat er slechts één gebruiker is en als administrator ingesteld staat, weet iemand waar men verder in XP moet kijken op volledige rechten .... kwa installatie sleutels en zo meer ...

Hoe ver kom je?
Kun je je bankgegevens zien? Saldo en mutaties.
Of is het probleem de invoer van transacties?

Of is het de verwerking na invoer?

Heb je de goede java geinstalleerd?
Heb je in de browser toestemming gegeven dat de site gerechtigd is popups te tonen?

Al een andere browser geprobeerd?

:cool:

browser

Ik zou graag een andere browser gebruiken maar BV bij opera komt er melding geen java aanwezig, ik weet niet is die afzonderlijk te downloaden en dan wat de fucnties betreft van de bank is alles technische aangepast bij de bank maar ik kan mijn digitale sleutel niet aanmaken omdat men verteld in de bank dat ik mijn instellingen in XP moet veranderen dat ik alle rechten moet hebben maar die heb ik , ze hebben het over rechten bij het aanmaken van bestanden, want het bestand van de betreffende bank is niet bij programma files aanwezig .....
Je krijgt een online invulformulier waar je de paswoorden en gegevens moet invullen en nadien klik OK voor het aanmaken van de sleutel en daar gaat het mis, de sleutel kan niet opgeslaan worden.

Dan denk ik dat je de opties bij IE even moet bekijken.
Mogelijk moet je daar iets aanvinken.

Welke bank?
Mogelijk zit er een member bij dezelfde bank en kan een oplossing aandragen.

Hier heb je de systeemeisen:
https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~BZJ2J8M/-BZIQJDK/BZJ391E/BZJ2O6G/~-BZJ6IOJ

In het menu links is nog meer hulp voorradig.

Klik je onderste link in grijze menu: hulp nodig
dan krijg je een scherm met de tekst:
Ondersteuning nodig bij de installatie van KBC-Online?
klik je hierop, dan wodt gecontroleerd of je systeem geschikt is.

Dan pas zie je de info van de pagina.

Met Firefox lukte het me niet.
Werd afgesloten.

Met IE zie ik het wel.

Dus na deze controle zou je verder moeten kunnen, na doornemen van de Probleemoplosser

probleem opgelost

Het is opgelost standaard is de software van de bank via de online inschrijving voorzien om op station C te komen ( dus de harde schijf station C ) bij mij is dit vreemd maar mijn harde schijf is niet op de C (bestaat niet) maar op de letter G ?!!

Handmatig moest de locatie veranderd worden naar G en zo kon de sleutel aangemaakt worden en gebruikt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan