Online Compiler

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahagn

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Ik heb een vraagje namelijk:

is er een online compiler dus daar bedoel ik mee een compiler die je niet hoeft te downloaden maar je code direct op het web compileert:rolleyes:. ik heb het van www.comeaucomputing.com/tryitout/
gezien maar ik vertrouw het niet:confused:, natuurlijk is er waarschijnlijk geen online compiler die vertrouwlijk doet want waarschijnlijk slaan onlin comp. je codes in hun database op.:(
maar ik denk dat die van comeaucomputing allen maar opslaat:mad:

Nou weet je een goeie compiler zet het dan sljeblieft hier;):D:)

Alvast bedankt:thumb:

lol een compiler waar je je code heen stuurt en je de gecompileerde stuff terug krijgt? interressant :P

nou zo bedoel ik het niet maar bij die site is het welzo ik bedoel eigelijk meer dat er een progrmma op het web staat dus een compiler die je opde website kanzien staan en dat hij het net als bijv. visual basic ziert compilen en dan komt er een cmd scherm dan zie je je progrmaa en als je hem dan ziet kun je hem opslaan als doen.:rolleyes:;)

Oftopic

even oftopic vraagje :

wat is de c++ code om een afbeelding te weergeven??

even oftopic vraagje :

wat is de c++ code om een afbeelding te weergeven??

Aangezien C++ standaard geen ondersteuning biedt voor afbeeldingen, is er dus geen standaard code voor. Wat gebruik je voor het grafische gedeelte van je programma ? In die handleiding zul je het dan waarschijnlijk wel kunnen vinden.

ik snap niet wat je bedoelt maar ik kan je wel vertellen warom ik het vraag:

ik zit een virtualele chat te maken en ik wail dat je je popetje kan stylen en dan staan er dus allaal plaatjes van kleding stukken met naam en nummer dan schrijv jed de naam of nummer en onderaan zie je je poppetjae dan. dus als je bij head 2 schreef en nu verandert naar drie word het vorige plaatje gedeleet en komt de niewe plaatje van kapsel drie daarin de plaats..... ik snap dat ditverwaarend en moeilijk te begrijpen is maar darom hier de voorlopige code ( het slaat nergens op dat snap ik maar het is een begin) :

Code:
#include <iostream>
using namespace std;

class clothing

{
     private:
             int head;
             int choes;
             int bodyclothing;

public:
             clothing(int head = "Not Specified", int bodyclothing = 2, int           
             choes= "Not Specified")
             {
                   clothing::head = head;
                   clothing::bodyclothing = bodyclothing;
                   clothing::choes = choes;

};

-clothing(){};

void Showclothing();

};
void clothing::Showclothing(){
     cout << "your haircut style :" <<head <<endl;
     cout << "clothing of your body  :" <<bodyclothing <<endl;
     cout << "your choes :" <<choes <<endl;

int Main(){
//de eerste is een variabele de twede me een p ervoor is een pointer

int haircutname;                            
    int pullovername;
    int nameofchoes;

phaircutname, pullovername, nameofchoes;

cout << "Please note the name or number of your haircut : ";
    getline << haircutname;
    cout << "Please note the names/numbers of the clothing on your body : ";
    getline >> pullovername;
    cout << "Please note the name or number of your choes : ";
    getline >> nameofchoes;

clothing Newcloting(haircutname, pullovername, choes)
    Newclothing.Schowclothing();

system("PAUSE >> void");
    return 0;
}

Je doet behoorlijk wat dingen fout. Ik raad je aan om toch nog eens goed de desbetreffende hoofdstukken te lezen. ;)

edit: owja, op bovenstaande manier is het dus niet mogelijk om een afbeelding te laden.

Laatst bewerkt:
ik zei toch dat het foet was maar het is ook de eerste code die ik geschreven heb en het is helemaal het begin maar effe hoe moet ik dan doen dat ik wel de afbeelding kan plaatsen ???

Laatst bewerkt:
ik zei toch dat het foet was maar het is ook de eerste code die ik geschreven heb en het is helemaal het begin maar effe hoe moet ik dan doen dat ik wel de afbeelding kan plaatsen ???

C++ biedt standaard gewoon geen ondersteuning voor afbeeldingen. Ook zul je niet zomaar een afbeeldingen kunnen tonen op het scherm.

Het is uiteraard wel mogelijk om een afbeelding te laden in C++, maar als ik zo naar jouw code kijk dan lijkt het me verstandig dat je eerst de basis leert voordat je aan het grafische gedeelte begint.

je hebt eerst de basiskennis van c++ nodig voordat je met dingen als afbeeldingen kunt beginnen. ik geloof dat ik wel een maand of 3-4 alleen in opdrachtprompt bezig was, dus met saaie cout'jes.
Hierna kun je kijken naar wingdi, directx of opengl. of je gebruikt een graphicsengine, in dat geval kijk je in de gebruikershandleiding van desbetreffende engine.

maar ik heb de de basis geleerd of bedoel je goed met pointers om kunnen gaan enzo??
en van dat opdrachten prompt heb je geen compiler nodig dan voor die simpele dingen en kun je gewoon in de opdrachtenprompt zelf typen??

maar ik heb de de basis geleerd of bedoel je goed met pointers om kunnen gaan enzo??
en van dat opdrachten prompt heb je geen compiler nodig dan voor die simpele dingen en kun je gewoon in de opdrachtenprompt zelf typen??

Als je programmeert in C++ dan zal je altijd moeten compileren. (je zal immers jouw code moeten omzetten naar een executable)

Verder kan ik je in elk geval met zekerheid vertellen dat je de basis nog niet kent. ( een string aan een integer toekennen bijvoorbeeld... of je moet van VB afkomen, daar is dat wel weer mogelijk :p)

IK WEET NIET WAT JE BEDOELT MAAR IK HEB DE CODE AFGELEID UIT EEN HANDLEIDING EN EEN VIDEO TUTRIAL EN DAAR WERKTE DE CODE PRIMA

srry voor de caps maar ik had geen zin het bericht opnieu te typen zonder

IK WEET NIET WAT JE BEDOELT MAAR IK HEB DE CODE AFGELEID UIT EEN HANDLEIDING EN EEN VIDEO TUTRIAL EN DAAR WERKTE DE CODE PRIMA

srry voor de caps maar ik had geen zin het bericht opnieu te typen zonder

Wat is dit nu weer voor een reactie ? Ik wil best geloven dat het voorbeeld heeft gewerkt(op dat van die afbeelding na), want analoog daaraan was jij dus gewoon te stom om het stukje fatsoenlijk over te nemen.

Verder voel ik in elk geval geen behoefte meer om jou te helpen. Veel succes. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan