online formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
792
Goede dag

Doordat ik ben getroffen door spam via mijn formulier heb ik deze verwijderd.

Ik wil er een laten maken met een spam vrij script, Maar voordat ik deze heb wil ik dat mijn klanten toch via een formulier kunnen bestellen.

Ik dacht aan een online formulier heb er nu even eentje uitgeprobeerd namelijk "CloudFormz" deze werkt aardig maar je kan bijv niet makkelijk terug
naar de website als je niet wil bestellen.

heeft iemand een ander adres die mischien wel meer mogelijkheden heeft.
en is een online formulier wel een uikomst of zitten daar wel wat haken en ogen aan.
 
Een online formulier is niet altijd veilig. Je kunt ook een webshopsysteem opstarten.

Als je geen spam wilt op je formulier, gebruik dan recaptcha of een andere captcha client. Spam robots kunnen hier niet tegen, maar mensen wel. Dan kunnen dus alleen mensen het formulier verzenden.
 
Had ik ook aan gedacht maar ik werk met een oscommerce webwinkel,
waar alles met elkaar vebonden is met php pagina's zie daar maar eens een werkende captcha aan toe te voegen.
 
Ok in ieder geval bedank ga deze module eens rustig proberen , ik ben niet zo grote ster in het installeren van modules in oscommerce
ja moet toch wel het een en ander aanpassen.

Om nog een keer terug te komen op mijn formulier, ik had vorige jaar een paar vreemde mails doen zeker een jaar niets en sinds verleden week
een stuk of 5.

mijn vraag ik had ook op mijn website een paar keer mijn mailadres genoteerd, deze heb in nu met een javascript gecodeerd.
zou dat er soms mee te maken kunnen hebben gehad.

En als ik het formulier nu eens een paar maanden eraf laat en hem dan weer terug zet , of is dat onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan