Online gamen lagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

iegj

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Berichten
73
Hallo!

Sins een paar weken lagd (hapert) mijn internet heel erg als ik online spelletjes speel, maar downloaden gaat wel gewoon snel, namelijk 1 tot 2 mbps! ik weet echt niet hoe het komt! het is ineens heel plotseling gekomen. ik heb volgens mij mogelijkheden al uitgesloten dat het bij mij thuis licht. heb zelfs nieuwe router gekocht, maar geen veranderingen! ik heb mijn provider (Ziggo) ook al opgebeld, die zijden dat ik een speed test moest doen online, speedtest.ziggo,nl (zie bijlage voor uitslag van deze test)Maar Ziggo zei dat dat klopte en dat het daardoor niet aan hun kan liggen.Ze willen mij ook niet meer verder helpen. Zelf denk ik toch echt dat het aan mijn modem licht of aan hun. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Modem: motorola (gekregen toendertijd van Ziggo)
router: Linksys WRT54GL (daarvoor SMC 7004vwbr
OS : Vista (en ook nog laptop met XP)
Provider: Ziggo
 

Bijlagen

  • ziggo speedtest.jpg
    ziggo speedtest.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 29
als je lag hebt om de 30-50seconden ligt het aan je draadloos internet
(als je dat hebt) kan je een betere draadloos internet kaart kopen of er zijn ook progamma's omdit teverhelpen bijvoorbeeld vista anti lag
 
Hallo,
ik was er zelf al achtergekomen wat het was. het modem was gewoon stuk en na lang klagen bij ziggo heb ik een nieuwe gekregen en nu werkt alles weer!

tog bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan