Online Gamen op PlayStation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luciano 1997

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hey hallo, alles goed? Met mij wel.

Maar goed, mijn vraag is: Hoe kan ik Online Gamen op mijn PS2? En wat heb ik ervoor nodig? Ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand het me wil vertellen. Alvast bedankt!:D

Luciano 1997

alles wat je nodig hebt moet al in de doos ziten tenzijn je een goed koop model hebt.
internet,netwerk kabel en een abo op het playstaition netwerk.

Geen Netwerk in de PS2-Doos...

alles wat je nodig hebt moet al in de doos ziten tenzijn je een goed koop model hebt.
internet,netwerk kabel en een abo op het playstaition netwerk.

Als je de doos bedoeld waar de PS2 in zit als je het koopt, ik eh... weet niet meer waar die is. Trouwens, als ik het me goed herinner zat er niks met netwerk in. Maar ik kan me ook vergissen...

Is er dan echt niemand die het weet? Ik weet niet hoe ik het anders te weten moet komen... :(

Toe reageer astjeblieft snel...

Luciano 1997

Heb je het antwoord van Virtuosa wel gezien?

Daarin staat namelijk precies wat je moet weten. En ik ga er vanuit dat deze info ook in je gebruiksaanwijzing staat.

Heb je het antwoord van Virtuosa wel gezien?

Daarin staat namelijk precies wat je moet weten. En ik ga er vanuit dat deze info ook in je gebruiksaanwijzing staat.

Ja, ik heb het antwoord van Virtuosa gezien maar ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt, ik heb de Playstation al een paar jaar en ondertussen is de gebruiksaanwijzing ergens verdwenen, ik weet niet waar die nu is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan