online gameplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter BFG5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BFG5

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
hey jongens,

Hier weet vast wek iemand hoe je met een gedownloade Game CoD4 online kan spelen.
Ik heb ook soms iets gezien van gecrackte servers, maar dat doet ie ook niet.
Of gecrackte patches kan iemand mij helpen?
alvast bedankt:)

je moet gewoon de laatste patch downloaden (1.7) volgens mij, oja ook nog 1.6 en dan moet je een cracked server joinen.

ja weet ik met x fire zeker ja dag ik al maar weet je wat het is dan ga ik erin en dan zegt ie ''you're permantly banned from this server''(nog nooit op gespeeld dus kan onmogelijk gebanned zijn).
en patch 1.70 heb ik gewoon gedownload mo wel eerst ff 1.60 en daarna ff update naar 1.70 maar dat ging perfect.
Dus dat zal het probleem niet zijn andere oplossingen??
PS:bedankt voor je meedenken.;)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit illegaal.

nou, je hebt mooi geluk :P ik doe het ook COD 4 cracked... wat je nodig hebt: CoD 4 cracked gewoon alle cracks er ff op doen...
en dan naar deze site: http://www.gametracker.com/search/cod4/

je ziet hier allemaal ip's.. het is best lang geleden dat ik het deed.. umm je moet dan ` die knop indrukken onder ESC. en dan doe je volgensmij... Join en dan het IP adress. bijv: join 193.47.83.235:28933

in sommige kan je niet, sommige zijn gelocked enzo.. je moet gewoon geluk hebben.. en zorda je er 1 hebt waarin je kan, doe hem bij favorieten.

O mag dat niet dan?
mijn fout, ze reageerde er wel op dus ik weet niet.
Maar vooruit he dan niet :confused:...
bedankt gangkill

nou, je hebt mooi geluk :P ik doe het ook COD 4 cracked... wat je nodig hebt: CoD 4 cracked gewoon alle cracks er ff op doen...
en dan naar deze site: http://www.gametracker.com/search/cod4/

je ziet hier allemaal ip's.. het is best lang geleden dat ik het deed.. umm je moet dan ` die knop indrukken onder ESC. en dan doe je volgensmij... Join en dan het IP adress. bijv: join 193.47.83.235:28933

in sommige kan je niet, sommige zijn gelocked enzo.. je moet gewoon geluk hebben.. en zorda je er 1 hebt waarin je kan, doe hem bij favorieten.

btw.. ik weet niet zeker of hij gekrached moet zijn :P probeer het 1st zonder uit.. het kan wel ff duren voordat je een goede hebt gevodnen hoor waar je in kan...

OK bedankt maar waneer moet je ''die knop onder esc'' indrukken onder cod4 of gwoon op je bureau blad.
Kzal het ff probere(andere spellen doen het allemaal maar deze is volgens mij extra beveiligd;p)

volgens mij mot je gwoon een server met cracked ervoor joinen dan zou die het motten doen tog?

EDIT:bedankt

ik heb het er zelf niet meer op staan... anders kon ik het ff checken en een goed IP geven dat je het kan testen... het werkt ook met COD2...

`dus gwoon onder het spel neem ik aan zal t ff probere je hoort ng van me:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

he als ik `````` druk dan ken je typen ja en dan moet je join drukken met het ip er achter?
Hij doet dan niks, of moet je gwoon met die dite gwoon launch drukken en dan gaat die via het programma.

he als ik `````` druk dan ken je typen ja en dan moet je join drukken met het ip er achter?
Hij doet dan niks, of moet je gwoon met die dite gwoon launch drukken en dan gaat die via het programma.

je moet dit doen:

druk op: `

dan komt er een balkje typ in dat balkje:

Join (en dat het IP)

niets anders...
ik weet het alleen neit zeker... het is zo lang geleden.. Join (IP) maar het kan ook zijn Server (IP)

probeer maar gewoon wat uit totdat hij de indruk geeft dat hij joined, dan zit je goed.

haha oke dan.
maar je zei verder omhoog Watje nodig hebt:cod4 cracked en alle cracks erop doen.
Welke cracks bedoel je want mischien is dat het wel hij laadt wel enzo en dan zegt ie server disconnected.
dus beetje vaag maar kga verder met proberen.

bedankt;)

ja, wat ik mij nog kan herinneren was: ik heb een crack erop gezet voor MP en SP.
en dat ongeveer 9 van de 10 servers die je probeert de joinen niet in kan komen :P.

dus daarom zei ik: probeer toch maar 1st ff te joinen want msschien kan het zoiezo zonder die crack, ik heb ook ff verder gezocht en ik zag een filmpje waar iemand hem erop zette. als je ff w8 zoek ik het ff uit.

umm zou je misz teamviewer willen downloaden? dan kan ik op je computer... als je me tenminste vertrouwt :P anders moet ik het ff uitleggen maar das wat lastiger... je kan me ook wel ff anders op MSN toeveogen. Kevinjvandijk@msn.com

MSN.COM :P

ik ga nu ff weg.. eten.. als je me gewoon toevoegt op MSN ofzo.. is wat makkelijker praten en dan kan ik het gewoon helemaal uitleggen na het eten kom ik terug dus.. :p

nou ik snap er niks van ben nog geen een keer in een server geweest elke keer zegt die..
server is full........server disconnected.......you are permanently banned from this server...noem maar op heb je geen andere manier???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan