Online gaming controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpmijers,

Mijn kids spelen graag Call of Duty 4 en 6, maar alleen de online versie.

Als je het gewone spel speelt, dus met diverse missies, krijg je regelmatig checkpoints (dus savegames) en die kun je weer terug vinden, via Windows Verkenner en dan zoeken in de spel-map, of eventueel via Documents and Settings.

Maar voor zover ik weet wordt bij het online spel de voortgang op de server opgeslagen (niveau enz...).
Kan ik dan toch nog via Windows Verkenner (of een andere manier) zien wanneer ze voor het laatst het spel gespeeld hebben?

Wij hebben hier in huis namelijk de regel: Thuis uit school? Dan eerst huiswerk, oefenen voor muziek, evt. klusjes die gedaan moeten worden en dan misschien nog op de computer.
Maar wij hebben het vermoeden dat ze regelmatig eerst op de pc bezig gaan, terwijl wij (ik en mijn vrouw) nog niet thuis zijn van ons werk.

Zoals altijd, alvast bedankt voor het antwoord,
Groet,
Robert.

Je zou in hetv eventlog kunnen zien op welk tijdstip wanneer de pc is opgestart geweest.
Windowstoets+R
Typ: eventvwr.msc

Maar misschien gebruiken ze de PC ook wel voor hun huiswerk.

Wanneer je nu allerlei regels ziet met het tijdstip dat je vermoed dat de pc is aan geweest dan hangen ze.
Er zullen ongetwijfeld ook betere manieren zijn denk ik.

Groeten Marcel

Je zou ook kunnen kijken wanneer het spel voor het laatst geopent is.

Rechtermuisknop op de snelkoppeling. => eigenschappen => laatst geopent.

ALs ze bv om 3 uur thuis komen en de snelkoppeling is geopent om kwart over 3, dan is er weinig huiswerk gemaakt ;)

ALs ze bv om 3 uur thuis komen en de snelkoppeling is geopent om kwart over 3, dan is er weinig huiswerk gemaakt ;)

Wanner ik dat probeer staat de tijd op de huidige tijd, blijkbaar wordt eigenschappen opvragen ok als openen gezien.

Groeten Marcel

Sorry voor het late reageren, maar allemaal bedankt voor jullie reactie, ik ben al een stuk wijzer geworden.

Maar, als reactie op Mukkel:

Als ze bv om 3 uur thuis komen en de snelkoppeling is geopent om kwart over 3, dan is er weinig huiswerk gemaakt ;)

Dat werkt blijkbaar niet altijd, want ze hebben hier pas nog COD 6 gespeeld en als ik klijk op de snelkoppeling staat er bij laatst geopend 11 november 2009. En dat is ongeveer de datum dat ik het spel heb geïnstalleerd.

Maar nogmaals bedankt allemaal.

Groet,
Robert.

Dat werkt blijkbaar niet altijd, want ze hebben hier pas nog COD 6 gespeeld en als ik klijk op de snelkoppeling staat er bij laatst geopend 11 november 2009. En dat is ongeveer de datum dat ik het spel heb geïnstalleerd.

Het kan natuurlijk dat ze de snelkoppeling vanuit het startmenu gebruiken ipv die van je desktop.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan