online krakend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiao

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
8
Hallo allemaal,

Herkent iemand dit probleem en zijn er tips?

Ik heb een nw laptop (medion) met win 8.1 update. Wanneer ik online muziek of (vooral) video's luister/kijk is er met regelmaat een kraak te horen.
Het is het meest te horen bij youtube video's.

Ik heb een maand geleden drie nieuwe HP's (zelfde types) geprobeerd. Iedere keer weer hetzelfde probleem. Contact met HP gehad en onze provider Telfort. Beide herkende het probleem niet en Telfort gaf aan dat ik de nwste software heb op de modem.
Gedacht dat de wifikaart in de HP niet goed was.

Sinds gister heb ik een nw laptop en helaas weer dit probleem. Het heeft dus niet aan de HP gelegen.

Alle andere apparaten in huis; win 7, vista, android hebben dit probleem niet. Bij het starten van de nw laptop was het probleem er op youtube. Na het draaien van 40 updates was het probleem er nog steeds.

Ik denk zelf dat het ligt aan de combi tussen win 8.1 en onze provider Telfort (glasvezel). Hebben jullie nog ideeën?
 
Laatst bewerkt:
Ga eens met die laptop ergens anders zitten. Namelijk vreemd dat je andere apparaten het wel doen. Misschien een kanaal probleem. Ik gil maar wat he.

Dan zou de wifi kaart bij de eerder drie genoemde apparaten ook niet goed zijn geweest. Daar geloof ik niets van. (drie nieuwe HP's)
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit waar ik zit, overal hetzelfde probleem. Ook als ik contact maak met een tussenrouter.

Nee de wifikaart is het niet, dit was al uitgesloten omdat de nw laptop ook deze problemen heeft.

De HP heb ik toentertijd meegenomen naar mijn werk en daar had ik dit probleem ook. De Medion heb ik nog niet op het werk getest.
 
Ik denk toch gebruik maken van de garantie. Geld terug vragen. Dat is dan het probleem bij HP. Zelfde type zelfde probleem en niet verder klooien. :p al heeft de medion het niet. Probeer eens in veilige modus maar wel met netwerk ondersteuning wat doet hij dan.
 
Laatst bewerkt:
sorry, maar typ ik de zinnen verkeerd?

ik geef aan dat de HP's en Medion dit probleem hebben. Dus het maakt niet uit welke laptop ik pak. Inmiddels zijn de HP's niet meer in huis, de Medion is er voor in de plaats gekomen.
de HP's zijn zonder problemen retour gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Oh nee je typt goed hoor, maar ik las "apparaten in huis". vandaar de verwarring mijnerzijds.

Anders geluidskaart probleem o.i.d. of.... zet gewoon de instellingen van je bios op: laad beste instellingen.

Proberen anders weet ik het ook niet
 
de bios resetten ofiets had ik toentertijd samen met HP online gedaan, dat hielp helaas niet :( ook andere taken zijn er door HP uitgevoerd. Vandaar dat ik nog niks met de bios van de Medion hebt gedaan... denk dat het probleem elders zit.
 
Alles Resetten... Alle kabels nagelopen, aansluitingen. Heb je nog ergens versterkers zitten die het signaal verdelen. Router eens even verplaatsen. Ander kanaal proberen. Last van anderen storingszender, babyfoons, magnetron, amateur zender bij jou in de buurt. ik noem maar een paar dwarsstraten. Ik denk dat je het daar ongeveer moet zoeken.
 
Laatst bewerkt:
ik zal nog eens ander kanaal proberen.. Ook als ik een latop met win 7 naast de medion win 8 laat lopen tegelijkertijd is de medion de enige die stoort.. dit was ook zo bij de hp.

en of ik nou wifi doe of de medion aan sluit op internet, dit maakt niet uit.

verders loopt de medion wel als een zonnetje.
 
Ja bekabeld of zo proberen als dat kan en die andere dingetjes even nalopen. Kanaal router verhangen verplaatsen.

Je zou haast denken aan een driver probleem in windows 8.1 mede gezien het feit van de update en dit de andere apparaten niet hebben.

Ik denk dat de update het probleem is. Terug naar 8
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is voor mij opgelost.

Op alle laptops van afgelopen tijd heb ik direct de Energy saver ingeschakeld.
Nu deze op Hoge prestaties gezet te hebben draaien online video's zonder problemen (tip van de provider).
 
He top weer wat geleerd dus. Je moet het maar net weten. Dank je wel voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan