Online met USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Ik heb een DELL comp (Windows XP) en een internet verbinding via de USB
probleem!; Internet valt vaak weg en computer loopt op datzelfde moment vast
als ik dan de kabel uit de USB poort haal werkt de computer weer gewoon en als ik de kabel er dan weer in stop, doet internet het gewoon weer voor z'on kleine 10/ 5 minuten en dan begint alles weer voor voor af aan! grrrrrrr! Wie kan helpen?

-Ik heb een "livebox"
-Internet valt alleen weg op mijn comp. andere op het netwerk-aangesloten comp's (wifi) hebben daar geen last van

Wat voor apparaat is het en van welke provider heb je dit apparaat en internet?

Hoe?!?! Kun je alsjeblieft een beetje oplichten?! ben niet zo bekend op het gebied van computers

Als je meer USB apparaten aan je computer aansluit loopt die dan ook vast of is het alleen als je die USB aansluit voor je internet?

Providor is denk ik orange als je dat bedoelt (Frans)

En nee, andere USB apparaten werken wel gewoon alleen het internet usb loopt telkens vast

Maar waarom via USB ?
Ik neem aan dat je het modem ook via een netwerk kabel aan kunt sluiten.

Hmm vreemd...

Het enige wat je nog zou kunnen doen is:

- De software van die apparaat opnieuw instaleren, en kijken wat er dan gebeurt.
- Wat je ook nog zou kunnen doen is het apperaat in een andere USB poort van je DELL computer steken. (kan helpen)
- 3e optie is om het apparaat uit te testen op een andere computer (niet op een dell)
- 4e optie is om even op de orange site te kijken of in de handleiding voor probleem oplossingen. (als daar niks over staat moet je even naar orange bellen)

ja inderdaad vreemd! maar ik heb hem in een andere USB poort gestopt en nu maar afwachten! oh ja nog iets bijv. met MSN messenger als je probeert aan te melden en eht lukt niet kun je "probleem oplossen" aanklikken met het zoeken geeft ie dan aan dat het met het IP adres te maken heeft...

(ik kan geen ethernetkabel op mijn computer aansluiten er zit geen ethernet ingang in vandaar die USB kabel!)

Laatst bewerkt:
MSN probleem oplossen is ook één van de grootste kudt programma's die ik ken..
Sorry maar daar heb ik zelf ook niet echt veel ervaring mee.
En ja, ik zou je aanraden om over te gaan stappen naar normale internet provider die je geen USB internet aanbied :D
Ten eerste het is sneller en je kan het helemaal uitbreiden met een router.

Maar goed misschien is er nog wat aan te doen...
Wij hebben ook een lang tijdje geleden een internet gehad met USB maar het werkte niet perfect zeg maar, daarom ;)

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon dat USB vergeten en opnieuw beginnen om het modem met een goede netwerk kabel aan te sluiten op de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan