Online/offline messenger

• Onderwerp starter Onderwerp starter B2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B2

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
hallo allemaal

Is er een oplossing om in de MSN Messenger achter de namen de "online" en "offline" weg te halen je kan toch aan dekleur zien of dat zo is dus waarom zetten ze het er dan ook nog een keer achter ???????

Dit is niet weg te halen.

Wat jij zegt dat je het aan de kleur ziet, heb je opzich wel gelijk in, maar er zijn mensen die kleurenblind zijn dus dan is het lastiger. En omdat het gewoon een stuk duidelijker is dat rood offline is en groen online hebben ze dit gewoon zo gedaan. Maar ik ben met je eens dat ze misschien beter ook een optie hadden kunnen maken dat je dit uit kan schakelen

je kan wel dan de optie kiezen zie mensen online/ofline
in de opties in plaats van groepen dan staat het er niet meer achter dat is denk ik wat jij wil.
good luck :p

Misschien een goede tip voor de makers/ontwerpers van de MSN Messenger.

In ieder geval bedankt voor de info

Geplaatst door B2
hallo allemaal

Is er een oplossing om in de MSN Messenger achter de namen de "online" en "offline" weg te halen je kan toch aan dekleur zien of dat zo is dus waarom zetten ze het er dan ook nog een keer achter ???????

hmmz ik heb zo is zitten kijken, (ik heb MSN 6.1 NL) maar ik zie achter helemaal niemand Online / offline staan. Waar zie je dat dan pcies?

Ik zie wel der achter (Away) ofzo maag niet als iemand echt puur online is of offline.

dat is precies wat ik bedoel OFFLINE/ONLINE/AWAY maar dat kan je niet uitzetten volgens Robbert1978

Jammer maar ja misschien in de toekomst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan